ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با عینک دوچرخه سواری Varia Vision از شرکت Garmin آشنا شوید

دوچرخه سواری می تواند خطرناک باشد، به ویژه در شهر های بزرگ. اما شرکت گارمین سعی دارد با عینک هوشمند جدید خود این شرایط را تغییر دهد. گارمین محصول جدید خود را در نمایشگاه CES ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۹

دوچرخه سواری می تواند خطرناک باشد، به ویژه در شهر های بزرگ. اما شرکت گارمین سعی دارد با عینک هوشمند جدید خود این شرایط را تغییر دهد. گارمین محصول جدید خود را در نمایشگاه CES امسال در لاس وگاس معرفی کرده است.

واریا ویژن مثل عینک گوگل است؛ یک رایانه ی پوشیدنی کوچک که درست روی یک عینک آفتابی نصب می شود. یک نمایشگر کوچک رنگی روی شیشه ی سمت راست و مقابل چشم کاربر قرار می گیرد که اطلاعات عملکردی دوچرخه سوار و مسیریابی دقیق را از رایانه ی دوچرخه ای Garmin Edge دریافت می کند و نمایش می دهد. رزولوشن این نمایشگر مشخص نیست، اما گارمین می گوید در هر شرایط آب و هوایی قابل خوانش خواهد بود.

درست مثل عینک گوگل، یک پنل لمسی کوچک روی کناره ی دستگاه به کاربر اجازه می دهد صفحات مختلف را روی نمایشگر عوض کند. گارمین ادعا کرده است که این پنل لمسی در آب و هوای بارانی و حتی با دستکش نیز کار می کند. این دستگاه از قابلیت ارائه ی هشدار های هوشمند نیز برخوردار است. یک لرزش خفیف، تماس ها و پیام های دریافتی و نوتیفیکیشن های موبایل اندرویدی یا آیفون کاربر را به اطلاع او می رساند.

واریا ویژن ۲۹.۷ گرم وزن دارد و باتری آن نیز با استفاده ی مداوم تا هشت ساعت دوام می آورد که این زمان برای اغلب دوچرخه سواران بیش از اندازه ی مورد نیاز است. می توان آن را با سامانه ی Varia Rearview Radar نیز هماهنگ کرد تا در مورد خودروهایی که از پشت سر نزدیک می شوند مستقیماً روی نمایشگر به دوچرخه سوار هشدار دهد.

فروش واریا ویژن از پایان ماه مارس و با قیمت ۴۰۰ دلار آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی