ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Miitomo نینتندو برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شد

پس از مدت ها انتظار، نینتندو بالاخره امروز اولین اپلیکیشن موبایل خود Miitomo را برای پلتفرم های iOS و اندروید در ژاپن منتشر کرد. به گفته بازیساز کهنه کار، اپلیکیشن مذکور در واقع یک شبکه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

پس از مدت ها انتظار، نینتندو بالاخره امروز اولین اپلیکیشن موبایل خود Miitomo را برای پلتفرم های iOS و اندروید در ژاپن منتشر کرد. به گفته بازیساز کهنه کار، اپلیکیشن مذکور در واقع یک شبکه اجتماعیست برای آنکه دوستان تان را بهتر بشناسید.

به گزارش کوتاکو، برای استفاده از Miitomo نیازی به حساب کاربری نینتندو ندارید، هر چند در صورت داشتن آن قادرید محتوای پروفایلتان در اپ را با سایر دستگاه ها همگام سازی کرده و برای کسب امتیاز به انجام مأموریت ها بپردازید.

در بدو ورود به اپلیکیشن، Miitomo با دوربین جلوی موبایل از شما یک سلفی می گیرد تا بتواند یک کاراکتر کارتونی به عنوان آواتار یا Mii شما در برنامه بسازد؛ کاراکتری که شکل و شمایلش مطمئنا شما را به یاد عناوین محبوب Wii Sports خواهد انداخت.

بعد از این که کاراکتر یا بهتر بگوییم Mii تان را ساختید، حالا او از شما در مورد مسائلی مثل شوی تلویزیونی مورد علاقه یا کارهایی که قصد انجامشان را تا ده سال آینده دارید سوالاتی می پرسد که می توانید به آنها پاسخ دهید، و پاسخ شما با دوستانتان در شبکه اجتماعی Miitomo به اشتراک گذاشته می شود تا بهتر همدیگر را بشناسید.

Your-Mii-will-learn-about-you-let-you-play-a-game-and-feature-in-photo-mashups

دیگر فعالیت هایی که می توان در Miitomo انجام داد شامل چت با Mii های دیگر، تعویض لباس و شخصی سازی کاراکتر و شرکت در مینی گیمی است به نام Miitomo Drop که چیزهایی مثل لباس های جدید را می تواند به صورت درون برنامه ای به شما جایزه دهد.

اگر دوست دارید Mii هایتان را دیگران هم ببینند، قادرید از آنها تصاویر ویژه ای تحت عنوان Miifotos تهیه کرده و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. و صد البته برای کسانی که جیب پر پولی دارند، فروشگاه Miitomo بسته های سکه را هم در نظر گرفته تا با خرید آنها بتوانید به لباس ها و آیتم های شخصی سازی بیشتر برای کاراکترهایتان دسترسی داشته باشید.

Miitomo اولین اپ از مجموعه پنج اپلیکیشنی است که نینتندو تا سال 2017 روانه پلتفرم های موبایل خواهد کرد. گمانه زنی ها حاکی از آنند که عرضه این اپ، می تواند بخشی از استراتژی جدید نینتندو برای آشنایی مردم با سرویس های بین پلتفرمی این کمپانی و همچنین کسب درآمد از حوزه ای به غیر از بازی ها محسوب گردد.

Miitomo

Miitomo

سازنده: .Nintendo Co., Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 61.3 / 32 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سینا
    سینا | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    یکی کمک کنه موقع لود اررور 801-1350 میده

  • علی
    علی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    لینک کمکی بزارید تو گوگل پلی قابل دالود نیست

مطالب پیشنهادی