ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Titanfall 2 به همراه تیزری کوتاه معرفی شد

کمپانی الکترونیک آرتز از ماه ها پیش و در گزارش مالی خود، ساخت نسخه دوم بازی Titanfall را تایید کرده بود و می دانستیم که باید منتظر نمایش آن در E3 2016 و عرضه اش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

کمپانی الکترونیک آرتز از ماه ها پیش و در گزارش مالی خود، ساخت نسخه دوم بازی Titanfall را تایید کرده بود و می دانستیم که باید منتظر نمایش آن در E3 2016 و عرضه اش در سال جاری میلادی باشیم. با این حال کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی Respawn شب گذشته پیش قدم شده و با عرضه تیزری کوتاه از Titanfall 2 طرفداران خود را خوشحال کردند.

تریلر منتشر شده بسیار کوتاه است اما اطلاعاتی اندک درباره داستان بازی را در اختیارمان قرار می دهد. علاوه بر این، در تیزر می توان تایتانی مجهز به یک شمشیر را مشاهده کرد که واقعا جذاب به نظر می رسد. الکترونیک آرتز قول داده که در همایش E3 2016 و طی کنفرانس خود در روز 23 خردادماه، از Titanfall 2 به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

در حال حاضر وب سایت رسمی Titanfall 2 شروع به کار کرده اما محتوای زیادی در آن به چشم نمی خورد و به جز تماشای تریلر و عضویت در خبرنامه، گزینه دیگری وجود ندارد. در نهایت باید گفت که نسخه بعدی Titanfall دیگر در انحصار پلتفرم های پی سی و اکس باکس نخواهد بود و روی کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 سونی هم عرضه می شود.

تیزر کوتاه اما جذاب Titanfall 2 در پایین قابل مشاهده است:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی