ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ نوستالژیک تر از همیشه

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 95 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 95 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت هفت سنگ نوروزی، بازی های جذاب و سرگرم کننده ای از تمام پلتفرم های موبایل را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی بهروزی و کامیابی برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم که با دیجیاتو و مطالب ویژه هفت سنگ نوروزی همراه باشید.

Pixels Advance

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی به یاد روزهای خوش کنسول های قدیمی بیافتید. بازی ها در آن دوران در عین سادگی، جذاب و شیرین بودند و هیچ فردی پیدا نمی شد که از تجربه آن ها لذت نبرد. همه چیز در آن زمان خوش آب و رنگ تر بود و شاید انتظار ما هم از یک بازی ویدیویی بسیار پایین تر از حال حاضر بود. خوشبختانه برخی از توسعه دهندگان امروزی سعی دارند با طراحی بازی هایی با همان حال و هوای قدیمی، یاد و خاطره آن دوران را برای گیمرهای کلاسیک پسند زنده نگه دارند.

استودیو Yunbin Xie نیز از آن دسته از توسعه دهندگان است و با انتشار بازی Pixels Advance سعی کرده که حسی نوستالژیک برای گیمرها به وجود آورد. Pixels Advance اثری ساده و کلاسیکی است که رنگ و بویی مدرن پیدا کرده و در عین سادگی می توانید برای ساعاتی متمادی گیمر را با گیم پلی خوش رنگ و زیبای خود سرگرم کند.

Pixels Advance

Pixels Advance

سازنده: Yunbin Xie قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۳.۵ مگابایت زبان:

Kingdom in Chaos

Kingdom in Chaos در اصل یک بازی اکشن-نقش آفرینی است که سعی می کند با گیم پلی درگیر کننده و خاصش، کاربر را درون دنیای خاص و جادویی خود غرق کند. در بازی، ۹ قهرمان مختلف در اختیار کاربر قرار می گیرند که هر یک از آن ها ویژگی خاص خود را دارند. کافیست یکی از آن ها را بسته به سبک و سیاق مورد علاقه خود، انتخاب کنید و در دنیای جادویی Kingdom in Chaos به مبارزه با دشمن های عجیب و غریب و گوناگون مشغول شوید.

Kingdom in Chaos

Kingdom in Chaos

سازنده: DH Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و ویندوز فون حجم: 45.46 مگابایت زبان:

منچرز (منچ آنلاین)

مسلما منچ را همه ما می شناسیم و حداقل یکی دو خاطره بسیار خوب از بازی کردن آن داریم. با پیشرفت تکنولوژی، بازی های گذشته هم دستخوش تغییرات گسترده ای شده اند و ظاهری تازه پیدا کرده اند. منچ نیز از این قضیه مستثنی نیست و اگر نگاهی به بازی استودیو اینسایتل بیاندازید، می فهمید که درباره چه چیزی صحبت می کنیم. بازی اینسایتل، در واقع منچی دیجیتالی است که به واسطه آن می توانید در فضای وب با دیگران به بازی بپردازید. این بازی که «منچرز» نام دارد، به صورت آفلاین هم قابل اجراست و می توانید در کنار دوستان تان، به صورت چند نفره آن را بازی کنید.

منچرز (منچ آنلاین)

منچرز (منچ آنلاین)

سازنده: اینسایتل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۸.۹ مگابایت زبان:

Project: Muse

اگر اهل بازی های موبایلی باشید، حتما با آثار موزیک محور تلفن های هوشمند آشنا هستید. هر کدام از این دسته بازی ها ویژگی های خاص خود را دارند و همین موضوع بازی کردن شان را هم لذت بخش تر می کند. برای کسانی که عاشق بازی های موزیک محور هستند، Project: Muse می تواند پیشنهاد خوبی از سوی هفت سنگ امروز باشد. Project: Muse رابط کاربری بسیار زیبا و رنگارنگی دارد و در عین حال تمامی صداها، موسیقی ها و هر المان دیگری که در گیم پلی بازی به چشم می خورد به اشاره های مداوم شما روی صفحه نمایشگر وابسته است.

Project: Muse

Project: Muse

سازنده: Rinzz قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۷۹.۷ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد محبیان
    محمد محبیان | ۲ فروردین ۱۳۹۶

    بنظرم اگر بازی خوبی باشه معرفی میشه. حتما نبوده این هفته.

  • King Alish
    King Alish | ۱ فروردین ۱۳۹۶

    هفت سنگ جدیدا خیلی بد شده

  • mahdi asadyan
    mahdi asadyan | ۱ فروردین ۱۳۹۶

    بازیا اصلا خوب نیس. دو سه تا بازی درست و حسابی معرفی کنید

مطالب پیشنهادی