ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی NovlerBot؛ رباتی برای رمان دوستان فارسی زبان

برگزاری سالیانه نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران، حضور پر شور مردم در آن و توجه زیاد آن ها به داستان های بلند در سبک های مختلف همگی از اهمیت این زمینه در کشورمان خبر ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

برگزاری سالیانه نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران، حضور پر شور مردم در آن و توجه زیاد آن ها به داستان های بلند در سبک های مختلف همگی از اهمیت این زمینه در کشورمان خبر می دهند. امروزه رمان به یکی از مهم ترین اشکال ادبی تبدیل شده است. در معرفی ربات امروز قصد داریم سرویسی را به شما معرفی کنیم که در انتخاب رمان های جذاب به شما کمک خواهد کرد.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات novlerbot@ را برایتان معرفی کنیم؛ ربات فوق جستجو در میان کتاب های مختلف و انتخاب رمان های جذاب و درگیر کننده از میان آن ها را برای شما راحت تر از قبل می کند.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی novlerbot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد. این ربات قادر است ضمن معرفی رمان های گوناگون و جذاب، نقل قول های تصادفی را نیز از کتاب های مختلف برای کاربر ارسال کند.

برای آن که این ربات رمان های مختلف را به شما پیشنهاد دهد، از طریق منوی تعبیه شده در NovlerBot روی گزینه «پیشنهاد ربات» ضربه بزنید. پس از آن نیز باید از میان گزینه های مجموعه رمان ها و پیشنهاد رمان بر اساس موضوع یکی را به دلخواه انتخاب نمایید.

در صورت انتخاب گزینه اول می توانید بهترین رمان های ایران جهان، مجموعه رمان های عشاقانه و همچنین مجموعه داستان های برگزیده اُهنری را از طریق وبسایت این سرویس مشاهده کنید. با انتخاب گزینه دوم نیز ربات مذکور در دسته های گوناگون تاریخی، فانتزی، جنایی، درام و... پیشنهادات جذابی را برای شما ارسال خواهد کرد.

علاوه بر این اگر دلتان می خواهد نقل قول های تصادفی را از کتاب های مختلف بخوانید، کافیست از طریق منوی اصلی NovlerBot روی گزینه «نقل قول های تصادفی» کلیک کنید. بازی تلگرامی حدس نویسنده نیز یکی دیگر از خدمات مفرحی است که این ربات به کاربران خود ارائه می نماید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی