ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل کوالکام: شبکه 5G از 2019 به بهره برداری تجاری می رسد

نسل پنجم شبکه های موبایلی با سرعت بی مثالشان در راه هستند، اما هم اکنون این سوال مطرح می شود که چنین شبکه هایی دقیقا چه زمانی از راه می رسند؟ Steve Mollenkopf مدیرعامل کوالکام در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

نسل پنجم شبکه های موبایلی با سرعت بی مثالشان در راه هستند، اما هم اکنون این سوال مطرح می شود که چنین شبکه هایی دقیقا چه زمانی از راه می رسند؟

Steve Mollenkopf مدیرعامل کوالکام در این رابطه به شرکت کنندگان کنفرانس هم اندیشی فورچون در آسپن کلورادو گفت:

مطمئنا در سال 2019 شبکه 5G را خواهید دید.

گفتنی است نسل پنجم شبکه های ارتباط موبایلی قادر است دیتا را با سرعتی به مراتب بیشتر از شبکه های وای فای خانگی یا شبکه های کابلی قدیمی و کُند منتقل نماید و سرعت هایی در مقیاس گیگابیت داشته باشد.

البته که هر فردی تمایل دارد به سریع ترین شبکه ها دسترسی پیدا کند اما تابحال هیچ بازه زمانی مشخصی برای تجاری سازی 5G مشخص نشده بود. حتی یک سال پیش خود Mollenkopf پیش بینی کرده بود که این شبکه تا سال 2020 آماده استفاده نخواهد بود اما او در اظهار نظری جدید مدعی شده که مردم با سرعتی بسیار زیاد به سمت این تکنولوژی در حرکت هستند.

ویدیو اصلی ترین عامل در تسریع تجاری سازی 5G است

علاوه بر این، صنایع بسیاری هستند که به استفاده از 5G تمایل دارند و از آن جمله می توان به خودروسازی ها و همچنین سیستم بهداشت و درمان اشاره نمود.

می خواهید بدانید اصلی ترین عامل در سرعت بخشیدن به این فرایند چیست؟ ویدیو. این روزها مردم بیشتر از هر زمان دیگری تمایل دارند که روی اسمارت فون های خود با نمایشگرهای بزرگ شان ویدیو تماشا کنند و این مساله قطعا نیازمند در اختیار داشتن پهنای باند زیاد است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی