ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپیکرهای بنگ اند اولافسن BeoLab 50
تکنولوژی

اسپیکرهای ۴۰ هزار دلاری بنگ اند اولافسن با بدنه ای از آلومینیوم و چوب بلوط

کمپانی بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) شهرت بالایی در تولید تجهیزات الکترونیکی با کیفیت و البته گران قیمت دارد، بنابراین عرضه اسپیکرهایی به قیمت ۴۰ هزار دلار با این برند نباید کسی را چندان ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

کمپانی بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) شهرت بالایی در تولید تجهیزات الکترونیکی با کیفیت و البته گران قیمت دارد، بنابراین عرضه اسپیکرهایی به قیمت ۴۰ هزار دلار با این برند نباید کسی را چندان متعجب سازد.

BeoLab 50 گران قیمت ترین اسپیکر B&G نیست

محصول جدید که «BeoLab 50» نام دارد، صاحب بدنه ای جذاب از جنس آلومینیوم ماشین کاری شده و چوب درخت بلوط است. همانند دیگر اسپیکرهای سری BeoLab، این محصول جدید نیز از یک طراحی منحصر به فرد و متمایز برخوردار است، طوری که می توانید به راحتی از آن به عنوان یکی از عناصر اصلی دکوراسیون داخلی منزل خود بهره ببرید.

ویژگی جذاب اسپیکرهای جدید B&G تیوترهای سه چهارم اینچی تعبیه شده در بالای بدنه است. عضوی که خود سازنده از آنها به عنوان «لنزهای آکوستیک» یاد می کند. این تیوترها در حالت عادی درون بدنه مخفی هستند و تنها هنگام روشن شدن دستگاه به صورت خودکار از جای خود خارج می شوند.

وقتی قرار باشد برای یک جفت اسپیکر مبلغ ۴۰ هزار دلار پرداخت کنید، به طور حتم انتظار دارید که در کنار زیبایی ظاهری بهترین تجربه صوتی ممکن را نیز دریافت نمایید. به نظر می رسد BeoLab 50 در این زمینه نیز شما را ناامید نخواهد کرد.

این محصول با داشتن ۳ اسپیکر اصلی به قطر ۱۰ سانتی متر و سه ساب ووفر ۲۵ سانتی می تواند صدایی با کیفیت و قدرتمند را به تمام نقاط خانه شما برساند. به خصوص که خروجی صدا به لطف بهره مندی از ۷ آمپلی فایر داخلی در بالاترین حد خود قرار خواهد داشت.

جالب است که بدانید که BeoLab 50 گران قیمت ترین اسپیکری نیست که تحت برند بنگ اند اولافسن به تولید می رسد. این مقام به محصولی دیگر از همین خانواده، یعنی BeoLab 90 می رسد که می بایست برای تصاحب آن حدود ۸۵ هزار دلار هزینه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی