ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تست تصادف کامیون ها در برخورد با موانع جاده [تماشا کنید]

خودتان را برای دیدن برخوردهای تکان دهنده کامیون ها و خودروهای سنگین وزن آماده کنید. قطعا پیش از این شما صحنه های تصادفات زیادی را در وبلاگ ها، حساب های کاربری اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

خودتان را برای دیدن برخوردهای تکان دهنده کامیون ها و خودروهای سنگین وزن آماده کنید. قطعا پیش از این شما صحنه های تصادفات زیادی را در وبلاگ ها، حساب های کاربری اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و یا حتی در کانال های تلگرام دیده اید اما برخورد کامیون ها با این اجسام به هیچ عنوان شبیه سایر تست های تصادفی و تصادفات واقعی که دیده اید نیست.

آنچه که در مورد این ویدئوها تعجب انگیز است قدرت تخریب این اشیاء شگفت انگیز کوچک و ثابت بر روی وسایل نقلیه ای است که مردم آن ها را به عنوان تخریب گر می شناسند.
وسایل نقلیه ای که در این تست مورد آزمایش قرار گرفته اند اکثرا کامیون های سنگین شهری و یا باربری هستند. موسسه ای که این اقدامات آزمایشی را انجام داده است میرا (MIRA) نام دارد. میرا یک شرکت مشاوری مهندسی و توسعه خودرو است که مقر اصلی آن در انگلستان قرار دارد .

این شرکت مهندسی در رابطه با تحقیق، آزمایش، کسب اطلاعات و خدمات مربوط به صدور گواهینامه خودرو ها فعالیت می کند.

لابراتوار تستی که این شرکت برای انجام انواع تست های تصادف خود در اختیار دارد زمینی به مساحت 840 هکتار است.
هرچند که همه ما از عواقب برخورد با این موانع کوچک آگاه هستیم اما واضح است که تمرکز در این ویدئو بر روی اثرات تخریب این اجسام است.
ضمن اینکه شما را دعوت می کنیم که به تماشای این ویدئو بپردازید یادآوری می کنیم که هرگز تصور نکنید چون جسمی کوچک است قدرت تخریب کمی دارد و نمی تواند آسیب جدی وارد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 123456
    123456 | ۶ مهر ۱۳۹۶

    در ضمن داشت یادم می رفت 3 تا آیفون 10 میخرم

    • Mohammad
      Mohammad | ۶ مهر ۱۳۹۶

      هاهاها

  • 123456
    123456 | ۶ مهر ۱۳۹۶

    دلیلش اینه که ضمن اینکه مانع آزمایشی از مواد مخصوص و محکمی ساخته شده مهمتر از آن به زمین خوب فیکس شده. فکر میکنی ما گلابی هستیم؟!

مطالب پیشنهادی