ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

التون جان
تکنولوژی

التون جان برای اعلام بازنشستگی از واقعیت مجازی کمک گرفت

التون جان، خواننده و آهنگ ساز سرشناس بریتانیایی اعلام کرد که به زودی تور خداحافظی خود را برگزار خواهد کرد. او در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شده بود یک غافلگیری نیز برای حاضران ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

التون جان، خواننده و آهنگ ساز سرشناس بریتانیایی اعلام کرد که به زودی تور خداحافظی خود را برگزار خواهد کرد. او در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شده بود یک غافلگیری نیز برای حاضران در چنته داشت.

جان از نوجوانی برای اجرای کنسرت در شهرها و کشورهای مختلف در سفر بوده است و گاه تا حدود 180پرواز در سال داشته است. او در این باره می گوید:

بدنم دیگر تاب تحمل پرواز زیاد را ندارد و نمی توانم زیاد مسافرت کنم، به همین خاطر ترجیح می دهم در خانه باشم.

در این مراسم که با حضور بیش از صد روزنامه نگار در تالار «گاتهام» نیویورک برگزار شده و از طریق یوتیوب نیز به صورت زنده پوشش داده می شد، حاضران از طریق عینک های مجازی سامسونگ Gear از تماشای نخستین کنسرت های جان در ده ها سال قبل لذت بردند.این کنسرت ها شامل یکی از اولین اجراهای این آهنگ ساز بزرگ در کلوب Troubadour در سال 1970 و اجرای مشهور وی در استادیوم Dodger است که پنج سال بعد روی صحنه رفت. این فیلم شش دقیقه ای به صورت همزمان برای حاضران در لس آنجلس و لندن نیز پخش شد.

این کلیپ ویدئویی کاملا بازسازی شده است چرا که از اجرای وی در سال 1970 به جز چند عکس تیره هیچ محتوایی در دسترس نیست.

به همین خاطر  کمپانی Spinifex که مسئولیت تهیه این ویدئو را برعهده داشت برای بازسازی فیلم از بدلی استفاده کرده که ابعاد بدن وی با التون جان 23 ساله مطابقت داشته باشد.التون جانآنها سپس به سراغ فیلمبرداری از کلوب Troubadour و استادیوم Dodger رفته و با کمک تیمی 50 نفره متشکل از طراحان، انیماتورها و غیره تصاویر شبیه سازی شده را با آن ترکیب کرده اند.

این گروه برای مخفی کردن چشم های نه چندان زنده مدل شبیهه سازی شده عینک التون جان را بازسازی کرده اند.

جان در پایان گفته اگرچه استفاده از هدست های واقعیت مجازی ایده او نبوده اما نتایج آن بسیار خاص و شگفت انگیز از آب درآمده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pouya s
    pouya s | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

    ایول

مطالب پیشنهادی