ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو با تحویل مرداد تا اسفند 98

شرایط فروش و پیش فروش ایران خودرو مخصوص آذر ماه مشخص شده است. این شرکت قصد دارد در راستای تداوم فروش قبلی خود عرضه خودرو به بازار را استمرار دهد. در طرح جدید فروش و ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

شرایط فروش و پیش فروش ایران خودرو مخصوص آذر ماه مشخص شده است. این شرکت قصد دارد در راستای تداوم فروش قبلی خود عرضه خودرو به بازار را استمرار دهد.

در طرح جدید فروش و پیش فروش ایران خودرو ، خودروهای هایما اس7 ، هایما اس5، اچ30 کراس، دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربوشارژ، پژو207 دستی و وانت آریسان بدون اعمال هیچگونه محدودیت و با شرایط یک بار صلح در زمان تحویل و با موعد تحویل های مرداد تا اسفند سال 98 عرضه می شود و قیمت خودروها در زمان تحویل خودرو و پس از ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد.

پیش فروش ایران خودرو

همچنین براساس فروش فوری با قیمت حاشیه بازار هفته قبل شرایط فروش فوری خودروهای هایما اس7، پارس اتومات و وانت آریسان با موعد تحویل 30 روزه عرضه می شود.

در واقع به نظر می رسد که اعلام این دست از شرایط فروش تنها با هدف تامین نقدینگی خودروسازان و خروج نقدینگی از سطح بازار انجام می شود و با توجه به مشخص نبود سرنوشت بازار خودرو و احتمال رکود سنگین در ماه های آتی، مشخص نیست که انگیزه مشتریان از ثبت نام در طرح پیش فروش بلند مدت با موعد تحویل 9 ماه الی 14 ماه آینده چه می تواند باشد. به عبارت دیگر در صورتی که با اعمال قیمت های جدید، مطابق برنامه وزارت صنعت، حاشیه قیمتی میان قیمت های کارخانه و بازار از بین برود، سرمایه گذاری بلند مدت برای خرید خودرو اساسا محلی از اعراب نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی