ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر 9X
تکنولوژی

انتشار تیزر تبلیغاتی و مشخصات کامل گوشی آنر 9X [تماشا کنید]

جزییات تازه ای از مشخصات سخت افزاری آنر 9X و طراحی آن منتشر شده است. از امکانات سخت افزاری قابل توجه این میانرده می توان به چیپست Kirin 810، دوربین سه گانه و حسگر اثر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

جزییات تازه ای از مشخصات سخت افزاری آنر 9X و طراحی آن منتشر شده است. از امکانات سخت افزاری قابل توجه این میانرده می توان به چیپست Kirin 810، دوربین سه گانه و حسگر اثر انگشت کنار بدنه اشاره کرد. این گوشی قرار است طی روزهای آینده به بازار عرضه شود.

آنر 9X

آنر 9X از لحاظ مشخصات سخت افزاری شباهت زیادی به پرچمداران این سازنده یعنی آنر 20 و آنر 20 پرو دارد. مشخصات سخت افزاری کامل این گوشی نیز توسط سایت TENNA منتشر شده ولی از عکس این محصول خبری نیست. البته چند روز قبل ویدیوی تبلیغاتی کوتاهی از این گوشی منتشر شد که در زیر می بینید:

آنر 9X با شماره مدل های HLK-AL00 و HLK-TL00 با حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی (که قابلیت ارتقاء تا 512 گیگابایت را دارد)، به بازار عرضه می شود. فعلاً فقط یک تصویر از این گوشی در سایت Weibo منتشر شده که تنها طراحی قسمت پشتی آن را نمایان می کند:

در تصویر می بینیم که گوشی دوربین سه گانه دارد ولی سایت TENNA فقط مدلی که دو دوربین دارد را در سایت خود قرار داده (دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی و سنسور عمق سنجی 2 مگاپیکسلی). یعنی به احتمال قوی تصویر فوق متعلق به آنر 9X پرو بوده اما لیست مشخصات درز شده به آنر 9X تعلق دارد.

آنر 9X پرو دارای نمایشگر 6.59 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 2340x1080 و نسبت تصویر 19 به 9 خواهد بود و تفاوت آن با آنر 9X معمولی در تعداد دوربین هاست. دیگر مشخصات سخت افزاری آنر 9X عبارت اند از: باتری با ظرفیت 3900 میلی آمپر ساعت، اندروید 9 با پوسته EMUI 9.0 یا 9.1 و پشتیبانی از دو سیمکارت.

آنر 9X ابعادی برابر با 163.1x77.2x8.8 میلیمتر و وزنی معادل 206 گرم خواهد داشت که آن را در دسته دیوایس های سنگین وزن قرار می دهد.

قرار است آنر این گوشی را در رنگ های مشکی، آبی، قرمز، بنفش و آبی گرادیان در روز 23 ژوئیه (1 مرداد ماه) در چین رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی