ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

michael schumacher
خودرو

آخرین وضعیت میشائیل شوماخر از زبان مدیر فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی

در 29 دسامبر 2013 بود که میشائیل شوماخر هنگام اسکی کردن در دامنه های آلپ دچار سانحه شده و سرش به شدت با یکی از صخره های اطراف پیست برخورد کرد. [caption id="" align="alignnone" width="600"] ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

در 29 دسامبر 2013 بود که میشائیل شوماخر هنگام اسکی کردن در دامنه های آلپ دچار سانحه شده و سرش به شدت با یکی از صخره های اطراف پیست برخورد کرد.

محلی که شوماخر با از دست دادن تعادل از ناحیه سر آسیب دید

بلافاصله پس از این حادثه شوماخر به بیمارستان منتقل شده و تحت نظر مراقبت های پزشکی قرار گرفت. از آن زمان تاکنون کلیه امور مربوط به روند درمانی این راننده محبوب کاملا به صورت خصوصی و محرمانه پیگیری شده و مشخص نیست که شوماخر الان دقیقا در چه وضعیتی به سر می برد.

اما به تازگی مدیر سابق تیم فرمول یک اسکودریا فراری و مدیر کنونی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) یعنی ژان تادت (Jean Todt) در مصاحبه با رادیوی مونت کارلو به وضعیت جسمانی شوماخر پرداخته و اطلاعات جدیدی را در این باره در اختیار علاقه مندان و رسانه ها قرار داده است.

jean todt (2)

آقای تادت فاش کرده که اغلب به میشائیل شوماخر سر زده و او را ملاقات می کند. به گفته تادت قهرمان اسبق رقابت های فرمول یک در حال بازیابی سلامتی خود بوده و اخیرا با هم گرند پری آلمان را از تلویزیون تماشا کرده اند. وی در مصاحبه خود افزوده:

من همیشه مراقب چنان حرف هایی هستم، اما آنها واقعیت دارند. من مسابقه را به همراه شوماخر در خانه اش در سوئیس تماشا کردم. میشائیل بهترین پزشکان را داشته و به خوبی از او در خانه اش مراقبت می شود. او تسلیم نشده و به مبارزه ادامه می دهد.

jean todt (1)

آنطور که مدیر فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی اضافه کرده شوماخر هنوز قادر به برقراری ارتباط با وی نیست. آقای تادت در این باره نیز گفته:

خانواده شوماخر همانند خودش در حال مبارزه هستند و البته که دوستی ما نمی تواند مثل سابق باشد، زیرا سطح ارتباطات دیگر مثل قبل نیست. او در حال مبارزه است و خانواده اش نیز همینطور.

به غیر از ژات تادت، راس براون مدیر رقابت های فرمول 1 هم روابطی نزدیک با شوماخر که قهرمان هفت دوره از این مسابقات شده، دارد. این مدیر 64 ساله اوایل امسال از تصمیم خانواده شوماخر در افشا نکردن وضعیت سلامتی او حمایت کرده بود.

آقای براون در این باره گفته بود:

من به طور مداوم با کورینا (همسر شوماخر) در ارتباط هستم و کاملا با تصمیم آنها موافقم. میشائیل همیشه فردی به دور از هیاهو بوده است.

بد نیست اشاره کنیم مستندی از میشائیل شوماخر در حال تهیه بوده و قرار است تا پایان سال پخش شود. شایع شده در این مستند برای اولین بار تصاویر و ویدیوهایی از شوماخر در خانه اش نمایش داده خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی