ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

انتشار مشخصات تکمیلی پژو 208 جدید؛ ارزان ترین نوه پژو 206 چقدر قیمت می خورد؟

نسل جدید پژو 208 که به صورت بنزین سوز، دیزلی و برقی توسط شرکت شیر نشان فرانسوی در نمایشگاه خودروی ژنو رسما پرده برداری شد از چند هفته آینده در بازار انگلستان به صورت رسمی ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۵

نسل جدید پژو 208 که به صورت بنزین سوز، دیزلی و برقی توسط شرکت شیر نشان فرانسوی در نمایشگاه خودروی ژنو رسما پرده برداری شد از چند هفته آینده در بازار انگلستان به صورت رسمی قابل خرید و سفارش بوده و قیمت نهایی آن نیز مشخص شده است.

قیمت پایه مدل بنزین سوز Active مجهز به موتور 1.2 لیتری 75 اسب بخاری برابر با 16.265 پوند (235 میلیون تومان) است.

مدل 99 اسب بخاری معادل 17.365 پوند ( 251 میلیون تومان) و مدل مجهز به تجهیزات متوسط Allure به همراه همین موتور معادل 18.865 پوند ( 273 میلیون تومان)  قیمت گذاری شده است. همچنین جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به صورت یک آپشن انتخابی 1/100 پوندی (16 میلیون تومان) به قیمت نهایی خودرو افزوده می شود.

بالاترین مدل بنزین سوز یعنی GT-Line نیز با موتور 128 اسب بخاری و جعبه دنده اتوماتیک 23.345 پوند (338 میلیون تومان) ارزش گذاری شده است.

قیمت گذاری مدل دیزلی مجهز به موتور 1.5 لیتری نیز از 18.870 پوند (273 میلیون تومان) آغاز می شود. اما جالب ترین بخش قیمت گذاری مربوط به مدل برقی است.

e-208 در مدل پایه Active از 28.700 پوند (416 میلیون تومان) و بالاترین مدل نیز 33.300 پوند (482 میلیون تومان) ارزش گذاری شده است. این قیمت گذاری شامل کمک مالی دولت انگلستان برای خودروهای الکتریکی ارزان تر از 50 هزار پوند به میزان 3500 پوند است.

در حال حاضر هنوز تجهیزات کامل مدل های مختلف توسط پژو اطلاع رسانی نشده است.

همانطور که می دانید نسل جدید پژو 208 از پلت فرم مودلار گروه PSA با نام CMP بهره می برد. این پلت فرم در مدل DS 3 Crossback و نسل جدید اوپل کورسا استفاده شده است.

از مهم ترین رقبای پژو 208 در بازار جهانی می توان به فورد فیستا، رنو کلیو، فولکس واگن پولو، مزدا 2، سئات ایبزا و...اشاره کرد.

همچنین مهم ترین رقبای مدل برقی پژو 208 نیز نیسان LEAF، رنو زویی، شورلت بولت هستند که البته به زودی فولکس واگن با معرفی از مدل ID3 خود تنور رقابت خودروهای برقی هاچبک را حسابی داغ تر خواهد کرد. در حال حاضر نیسان لیف در مدل با ظرفیت پایین تر باتری در حدود 29 هزار پوند قیمت دارد و رنو زویی نیز با توجه به ابعاد کوچک تر قیمت پایه برابر با 22 هزار پوند دارد.

پژو 208

پژو e-208 از بسته باتری با ظرفیت 50kWh بهره می برد و طبق استاندارد جدید رانندگی و مصرف سوخت اتحادیه اروپا موسوم به WLTP برد حرکتی معادل 338 کیلومتر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Abolfazl Mandi
    Abolfazl Mandi | ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

    ارزش پول ملی مون از پهن هم کمتر شده
    افسوس

  • Htm
    Htm | ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

    حالا با اینکه این قیمت واقعیشه یا خداپرستان ک..... همچین قیمتی به ایرانیان ک... ل دارن میگن کاری ندارم ولی حاجی فورد موستانگ با اون عظمتش مدل 2019.. 35000 پو بیشتر نیست. ی چی بگید بره تو

  • Pinkpanther
    Pinkpanther | ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

    اخه چی میشد حداقل به جای انحصار پژو تو ایران که حتی خود فرانسوی ها هم نمیخرنش به جاش انحصار تویوتا بود مثلا حتی قدیمی هاشون هم 10 هیچ از جدیدای پژو جلو هستن

    • Gol pesar
      Gol pesar | ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

      پژو از نظر امار فروش دومين خودروساز بزرگ اروپاس ، دوست عزيز

      پژو خودروساز كوچك و ضعيفي نيست... و جزو5 تا از قديمي ترين خودروساز هاست كه هيچوقت خط توليدش متوقف نشده!

      حالا اين توهم خودساخته كه ناشي از تجربه ي تلخ پژو هاي دهه90 هست رو هي براي تسكين خودمون بگيم هيچ فايده نداره...

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

    چه قدر وضع مالی ما خراب که این ماشین ۲۵۰ میلیون میرزه چه وضعی اخه

مطالب پیشنهادی