ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست گوگل
تکنولوژی

بلومبرگ: هدست واقعیت افزوده اپل 2020 از راه می رسد

طبق پیش بینی ها اپل قصد دارد آیفون های سال 2020 را به سنسور زمان پرواز مجهز کند. حال گزارشات جدید حاکی از آنند که هدست واقعیت افزوده اپل نیز در همین سال روانه بازار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

طبق پیش بینی ها اپل قصد دارد آیفون های سال 2020 را به سنسور زمان پرواز مجهز کند. حال گزارشات جدید حاکی از آنند که هدست واقعیت افزوده اپل نیز در همین سال روانه بازار خواهد شد. البته در صورتی که نیاز به کار بیشتر روی هدست باشد احتمال عقب افتادن تاریخ عرضه وجود دارد.

به گزارش سایت بلومبرگ، اپل سال 2020 را برای عرضه کردن هدست واقعیت افزوده خود تعیین کرده. این هدست دارای لنزهای هولوگرافیک بوده و به شکل بیسیم با آیفون جفت می شود و اطلاعاتی نظیر پیام ها، ایمیل ها و نقشه را در میدان دید کاربر نمایش خواهد داد. این هدست قابلیت اجرای بازی را هم داشته و اپل قصد دارد یک اپ استور برای آن توسعه دهد.

شمایل نهایی هدست واقعیت افزوده اپل و موارد استفاده آن هنوز مشخص نشده است. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر ارشد مسائل اپل قبلاً پیش بینی کرده بود که اپل، هدست واقعیت افزوده خود را در همکاری با یک برند شخص ثالث اواسط سال 2020 به بازار عرضه خواهد کرد.

سال 2020، سال بزرگی برای آیفون خواهد بود چرا که طراحی خارجی این گوشی دستخوش تغییر شده و پشتیبانی از شبکه 5G نیز به آن اضافه خواهد شد. همچنین سنسور سه بعدی زمان پرواز در پنل پشتی نیز برای استفاده در اپلیکیشن های واقعیت افزوده به کار خواهد رفت. انتظار می رود آیفون های سال 2020 از نمایشگر OLED به ابعاد 5.4، 6.1 و 6.7 اینچ برخوردار باشند.

پیش بینی می شود هدست واقعیت افزوده اپل در چند ماه آینده معرفی شود ولی مشخصات این محصول همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارند. قبلاً به این هدست در کدهای iOS 13 اشاره شده بود، اما از مشخصات سخت افزاری آن اخباری منتشر نشده است.

در ادامه گزارش بلومبرگ نوشته شده که اپل قابلیت پایش کیفیت خواب را برای اولین بار به اپل واچ در سال 2020 خواهد آورد و احتمال دارد برای نخستین بار از مک بوک های مبتنی بر پردازنده ARM نیز رونمایی کند. شایعات معرفی این محصول از اوایل خرداد ماه سال 97 به گوش می رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی