ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندر ویدیویی آیفون ۱۲ پرو [تماشا کنید]

اپل در آینده نزدیک از نسل جدید گوشی‌های آیفون رونمایی می‌کند که در میان آن‌ها گوشی آیفون ۱۲ پرو نیز حضور خواهد داشت و حالا یک ویدیوی مفهومی از آن منتشر شده است. اخیرا یک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

اپل در آینده نزدیک از نسل جدید گوشی‌های آیفون رونمایی می‌کند که در میان آن‌ها گوشی آیفون ۱۲ پرو نیز حضور خواهد داشت و حالا یک ویدیوی مفهومی از آن منتشر شده است.

اخیرا یک طراح به نام «DMJ4D» ویدیویی از آیفون ۱۲ پرو با عنوان «دقیق‌ترین ویدیوی مفهومی» منتشر کرده که تمام شایعات درباره آیفون آینده اپل را در قالب یک ویدیو در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

طراحی فریم آیفون ۱۲ در مقایسه با نسل قبلی خود تغییراتی بزرگی را تجربه خواهد کرد و طراحی مشابه با آیفون ۴ خواهد داشت. در بالای صفحه نمایش همچنان شاهد یه برش عریض خواهیم بود که سیستم فیس آیدی را میزبانی می‌کند. آیفون ۱۲ پرو همانند گوشی‌های آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو مکس به دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 مجهز خواهد شد.

طراحی دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز مشابه با آیفون ۱۱ پرو است، با این حال در این دستگاه از اسکنر LiDAR نیز استفاده می‌شود. سنسور اصلی این دستگاه گشودگی دیافراگم f/1.8 داشته که توسط دوربین تله فوتو و اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه همراه می‌شود. اسکنر LiDAR که هم اکنون شاهد استفاده از آن در آیپد پرو ۲۰۲۰ هستیم، زیر دوربین اولترا واید قرار گرفته است.

آیفون ۱۲ پرو

در این ویدیو آیفون ۱۲ پرو در چهار رنگ مشکی، سفید، قرمز و آبی به چشم می‌خورد که رنگ آبی جایگزین رنگ سبز آیفون ۱۱ پرو شده است. در پایان ویدیو ویژگی‌های پرچمدار آینده اپل به چشم می‌خورد که از میان آن‌ها می‌توان به چیپست ۵ نانومتری A14 Bionic و پشتیبانی از استاندارد IP68 اشاره کرد.

در این ویدیو به افزایش شارژدهی ۴ ساعته باتری نسبت به نسل قبلی اشاره شده که نباید منتظر چنین ویژگی در آیفون ۱۲ پرو باشیم، مخصوصا که شایعات به کاهش حجم باتری این دستگاه اشاره می‌کنند. در پایان ویدیو نیز شاهد نمایش آیفون تاشو هستیم، محصولی که شایعات زیادی درباره آن وجود دارد.

اپل اخیرا مراسمی با نام «Time Flies» را برگزار کرده که در آن خبری از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ نبود و این شرکت از تبلت آیپد ایر ۴ و نسل هشتم آیپد به همراه اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی