ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بتای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ اواخر ۹۹ به برخی از گوشی‌های هواوی می‌آید

یکی از مدیران ارشد هواوی اعلام کرد نسخه بتای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ در سریع‌ترین زمان در آخرین ماه سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد و در دو ماهه اول سال ۲۰۲۱ به تعدادی از موبایل‌های ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

یکی از مدیران ارشد هواوی اعلام کرد نسخه بتای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ در سریع‌ترین زمان در آخرین ماه سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد و در دو ماهه اول سال ۲۰۲۱ به تعدادی از موبایل‌های هواوی خواهد آمد.

«Wang Chenglu»، مدیر توسعه نرم افزار گروه کسب‌وکار محصولات مصرفی هواوی اعلام کرد نسخه بتای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ دسامبر ۲۰۲۰ (آذر تا دی ۹۹) به طور انحصاری برای توسعه‌دهندگان منتشر خواهد شد و پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های مختلف، فوریه سال ۲۰۲۱ (بهمن تا اسفند) به تعدادی از گوشی‌های این شرکت می‌آید.

با توجه به توصیفات فوق، گوشی‌های هواوی آپدیت سیستم عامل هارمونی را در نزدیک‌ترین زمان در نیمه اول سال ۲۰۲۱ دریافت خواهند کرد. هواوی سپس در طول چند ماه نسخه بتا را آزمایش کرده و نسخه نهایی را منتشر می‌کند. آنطور که در گزارش آمده، گوشی‌های پرچمدار سری P احتمالاً جزو اولین موبایل‌هایی هستند که آپدیت این سیستم عامل را دریافت می‌کنند.

«Zhi Hao»، رییس کسب‌وکار محصولات مصرفی اینترنت اشیاء نیز اعلام کرد تلویزیون‌های Smart Screen هواوی جزو اولین محصولاتی خواهند بود که نسخه دوم سیستم عامل هارمونی را دریافت می‌کنند. اواخر شهریور ماه سال ۹۸ اولین تلویزیون هواوی با سیستم عامل هارمونی به نام «ویژن» معرفی شد. حال پس از گذشت تقریباً یک سال، Hao از عرضه تلویزیون‌های جدید با این سیستم عامل خبر می‌دهد.

از آنجا که هواوی تأکید زیادی بر نقش تلویزیون‌های Smart Screen در به ثمر رسیدن استراتژی «18N» دارد، پیش پینی می‌شود بسیاری از مدل‌ها از جمله تلویزیون‌های پرچمدار X65 و v55i به سیستم عامل جدید مجهز شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۷ مهر ۱۳۹۹

    بنظرم یه سیستم عامل جدید نیازه که غیر آمریکایی باشه مخصوصا برای ما ایرانی ها که بدبختیم،
    فقط واسم جالبه برنامه تیک تاک که مال چین هست چرا واسه ما محدود شده و نمیشه بدون وی پی ان استفاده کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی