ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ستاره یک
نرم افزار و اپلیکیشن

همه چیز درباره اپلیکیشن ستاره یک؛ سرویس خدمات پرداخت چند منظوره

اپلیکیشن‌های چند منظوره خدمات پرداخت کم نیستند و هر یک با ارائه قابلیت‌های ویژه، هر روز در تلاشند که سهم بیشتری از بازار بگیرند. در همین راستا «ستاره یک» اخیرا به‌روزرسانی مهمی دریافت کرده تا ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

اپلیکیشن‌های چند منظوره خدمات پرداخت کم نیستند و هر یک با ارائه قابلیت‌های ویژه، هر روز در تلاشند که سهم بیشتری از بازار بگیرند. در همین راستا «ستاره یک» اخیرا به‌روزرسانی مهمی دریافت کرده تا قدم بزرگی در این مسیر برداشته باشد؛ تغییراتی که هم رابط کاربری و هم هدف‌گذاری اپلیکیشن در بازار را متحول کرده‌اند که در ادامه به آن‌ها نگاهی خواهیم انداخت.

ستاره یک به عنوان اپلیکیشنی چند منظوره، برای تمامی اپراتورهای موبایل قابل استفاده است و به راحتی می‌توانید در آن ثبت نام و استفاده از برنامه را شروع کنید. اما پیش از آنکه وارد بحث امکانات شویم، بگذارید نیم نگاهی به ظاهر و رابط کاربری اپلیکیشن داشته باشیم.

رابط کاربری جدید ستاره یک از همان ابتدا نظر هر کسی را جلب می‌کند

رابط کاربری جدید ستاره یک در همان چند دقیقه ابتدایی، نظر هر کسی را جلب می‌کند. این موضوع یعنی باید انتظار تجربه کاربری مطلوبی را داشته باشید، و خوشبختانه همین اتفاق هم افتاده. ستاره یک هم به صورت وب‌اپ، و هم در اندروید و iOS در دسترس است و در هر سه نسخه طراحی مینیمال و دلنشینی دارد که هم کار در آن را راحت کرده و هم از نظر فنی به مشکلی در استفاده از آن بر نمی‌خورید.

ستاره یک

نکته رضایت‌بخشی که در مورد هر سه نسخه وجود دارد، امکان سوییچ سریع بین حالت روشن و تاریک (دارک مود) است که فارغ از جنبه زیبایی در کاهش مصرف باتری و جلوگیری از اذیت شدن چشم در نور کم هم تأثیرگذار است. با این صحبت‌ها می‌شود گفت که ستاره یک با این آپدیت قدم اول که «جلب توجه» کاربر است را به درستی برداشته. اما برای حفظ و نگه‌داشتن افراد در اپلیکیشن چه نقشه‌ای دارد؟

اگر مشترک همراه اول باشید از تخفیفات و جوایز اپ بهره خوبی می‌برید

پاسخ در دو چیز نهفته شده، یکی امکانات ویژه است و دیگری جایزه‌ها. مثل تمام اپلیکیشن‌های خدمات پرداخت ستاره یک هم امکان خرید بسته‌ اینترنتی، بسته‌ مکالمه، شارژ سیم کارت، بلیت اتوبوس و هواپیما، نیکوکاری، کارت به کارت و پرداخت قبوض (هم مستقیم و هم پرداخت با کیف پول) را ارائه می‌کند. کیف پول ویژگی کارآمدی در ستاره یک است که با یک بار شارژش بتوانید تا هفته‌ها برای پرداخت‌ها از دردسر وارد کردن رمز اینترنتی و شماره کارت و ... راحت شوید.

نکته بعد اینکه با پر کردن کیف پول به راحتی امکان خرید شارژ، خرید بسته مکالمه، بسته اینترنت، پرداخت قبوض، خرید سیم‌کارت (با تخفیف)، و رزرو بلیت اتوبوس و هواپیما به طور مستقیم برایتان فراهم می‌شود که در صرفه‌جویی وقت تأثیر بسزایی خواهد داشت.

از بین تمام سرویس‌های ستاره یک «کارت به کارت» جزو سریع‌ترین و راحت‌ترین آن‌هاست. در حال حاضر می‌توانید از مبدأ بانک سپه (بانک انصار سابق)، بانک پارسیان، بانک اقتصاد نوین، بانک دی، بانک ایران زمین و بانک حکمت ایرانیان به مقصد کلیه بانک های عضو شبکه شتاب امکان کارت به کارت به انجام دهید که در آینده فهرست این بانک‌ها تکمیل خواهد شد.

ستاره یک

اما بالاتر در مورد جوایز صحبت کردیم. اگر کاربر همراه اول باشید برای خرید بسته مکالمه از ستاره یک امتیاز اضافه دریافت می‌کنید تا شانس بیشتری در قرعه‌کشی‌ها داشته باشید. هر از گاهی هم در قسمت پیام‌ها پیشنهادات ویژه اپلیکیشن را خواهید دید که چند تا از جدیدترین‌هایشان «30 درصد شارژ بیشتر برای بانوان مشترک همراه اول» و «اعطای 10 درصد شارژ بیشتر به عنوان شارژ وفاداری به کاربران همراه اول» بوده‌اند. در واقع بگذارید اینطور بگویم که اگر مشترک همراه اول باشید، در حال حاضر از این تخفیفات و جوایز بهره خوبی می‌برید.

البته ستاره یک به جز مواردی که گفتیم، سرویس‌های در دست توسعه دیگری هم دارد که هنوز آماده نشده‌اند. شارژ اضطراری، خرید بیمه و پرداخت عوارض خودرو جزو مهم‌ترین این امکانات تکمیل نشده هستند که امیدواریم به زودی شاهد اضافه شدن آن‌ها باشیم.

اما در مجموع، عملکرد ستاره یک در به‌روزرسانی اخیر مطلوب و رضایت‌بخش بوده است. ظاهر خوب، در کنار راحتی استفاده با چاشنی جایزه و امتیاز دلایل خوبی هستند که آیکن ستاره یک را روی صفحه خانگی گوشی همراهتان بیاورند. تجربه خوب کاربری و امتیازات ویژه اپلیکیشن برای مشترکین همراه اول هم موتورهای محرک خوبی هستند که می‌توانند به روند پیشرفت ستاره یک در بازار شتاب بدهند.

در هر صورت اگر تمایل به استفاده از اپلیکیشن دارید، می‌توانید نسخه‌های اندروید ستاره یک را از لینک‌های زیر و نسخه iOS را با اشاره روی این لینک دانلود کنید.

ستاره یک

ستاره یک

سازنده: ستاره درخشان همراه کیش قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amin Bolouri
    Amin Bolouri | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

    توضیحات نوشتین ۱۱ مگ ۰.۹۹دلار

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

      اصلاح شد، تشکر از شما امین جان.

مطالب پیشنهادی