ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت برای برخی از کاربران گیفت کارت ۱۰۰ دلاری فرستاده است

برخی کاربران می‌گویند با مراجعه به ایمیل خود متوجه شده‌اند که مایکروسافت برای آنها گیفت کارت‌های ۱۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری ارسال کرده است. مایکروسافت نیز ارسال گیفت کارت را تایید کرده ولی توضیحی در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

برخی کاربران می‌گویند با مراجعه به ایمیل خود متوجه شده‌اند که مایکروسافت برای آنها گیفت کارت‌های ۱۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری ارسال کرده است. مایکروسافت نیز ارسال گیفت کارت را تایید کرده ولی توضیحی در مورد انتخاب کاربران و رقم هدیه آنها ارائه نکرده است.

چندین کاربر توییتر تصاویری از کارت‌های هدیه ارسال شده توسط مایکروسافت را به اشتراک گذاشته‌اند و ظاهرا برخی از آن‌ها کارت هدیه ۱۰۰ دلاری ردموندی‌ها را دریافت کرده‌اند. هنوز مشخص نیست که غول نرم‌افزار بر چه اساسی کارت هدیه را برای کاربران خود ارسال می‌کند اما حساب کاربری توییتر مایکروسافت این تبلیغ را تایید کرده است.

کارت هدیه

غول فناوری کارت‌های هدیه ۱۰ و ۱۰۰ دلاری را برای کاربران خود ارسال کرده است، بنابراین اگر شما نیز حساب کاربری مایکروسافت دارید یا به صورت مرتب از مایکروسافت ایمیل دریافت می‌کنید، بهتر است صندوق نامه‌های دریافتی خود و حتی پوشه اسپم را بررسی کنید.

کارت‌های هدیه استور مایکروسافت را می‌توان در زمینه‌ها مختلفی از جمله بازی‌های ویدیویی، سریال، فیلم و سخت افزار مورد استفاده قرار بگیرد. اگر بسیار خوش شانس باشید و کارت هدیه ۱۰۰ دلاری دریافت کرده باشید، می‌تواند بخش قابل توجهی از قیمت دستگاه‌های سرفیس پرو ۸ یا سرفیس دوئو ۲ را کاهش دهید.

حتی یکی کارت هدیه ۱۰ دلاری نیز می‌تواند به مدت یک ماه حساب ایکس باکس گیم پس شما را شارژ کند که با این وجود به آرشیو گسترده‌ای از بازی‌های ویدیویی دسترسی پیدا خواهید کرد. البته بازی Forza Horizon 5 نیز اخیرا منتشر شده که برای خرید آن نیز می‌توانید از کارت هدیه مایکروسافت استفاده کنید.

دستگاه‌های جدید سرفیس در رویداد ۳۱ شهریور ردموندی‌ها معرفی شدند و طیف وسیعی از ویژگی‌ها را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. سرفیس پرو ۸ با قیمت پایه ۱,۰۹۹.۹۹ دلار از تاریخ ۱۳ مهر ماه فروش خود را آغاز کرده و سرفیس دوئو ۲ از ۲۹ اکتبر با قیمت پایه ۱۴۹۹.۹۹ دلار روانه بازار شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • asmmath dotpy
    asmmath dotpy | ۲۱ آبان ۱۴۰۰

    برای منم اومده 😍

مطالب پیشنهادی