ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خلافی خودرو را چطور از اینترنت مشاهده و پرداخت کنیم؟

به گفته رئیس پلیس راهور، در سال گذشته حدود 109 میلیون فقره جریمه اعمال شده و میزان کل جرائم پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است. با توجه ‌به این رقم می‌توان حدس زد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به گفته رئیس پلیس راهور، در سال گذشته حدود 109 میلیون فقره جریمه اعمال شده و میزان کل جرائم پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است. با توجه ‌به این رقم می‌توان حدس زد که در سال گذشته، حداقل یکبار تمامی رانندگان، قوانین راهنمایی و رانندگی را نقض کرده و جریمه شده‌اند. این نقض قوانین عمدی یا غیر عمدی، می‌تواند هزینه و جرایم سنگینی را روی دست رانندگان بگذارد.

تمامی تخلفات و نقض قوانین رانندگی، که شما با وسیله نقلیه خود انجام داده‌اید، در پرونده ماشین شما نزد نیروی انتظامی ثبت می‌شود.

در سال‌هایی نه‌چندان‌دور، مراجعه حضوری به مراکز پلیس+10 و ساعت‌های طولانی‌ماندن در صف‌، تنها راه دریافت استعلام خلافی خودرو بود. اما حالا روش‌های زیادی برای پرداخت این جریمه‌ها یا به قولی، صفر کردن خلافی وجود دارد. استفاده از اینترنت، ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای دریافت ریز خلافی خودرو است. اما خلافی خودرو را چطور از اینترنت مشاهده و پرداخت کنیم؟ اگر به دنبال پاسخی برای این سوال هستید، با ما همراه شوید.

استعلام خلافی خودرو؛ آنلاین و ساده

یک پاسخ برای پرسش خلافی خودرو را چطور از اینترنت مشاهده و پرداخت کنیم، اقدام از طریق وبسایت پلیس راهور ناجا است. در این روش راننده باید به سایت پلیس راهور مراجعه کرده و گزینه استعلام تخلفات رانندگی را انتخاب کند. بعد از زدن این دکمه، راننده وارد صفحه استعلام خلافی خودرو می‌شود.

اکنون باید در این صفحه کد 8 رقمی درج شده روی کارت ماشین را در کادر مورد نظر، وارد کرده و سپس موارد امنیتی را نیز زده و در انتها روی دکمه جست و جو کلیک کند. بعد از وارد کردن مراحل گفته شده، راننده به ریز خلافی خودرو دسترسی پیدا کرده و می‌تواند از طریق شناسه قبض و پرداخت، در صورت تمایل خلافی را صفر کند. در مواردی ممکن است به دلیل حجم بالای مراجعه، سایت در دسترس نباشد و راننده برای دریافت و پرداخت سریع و آنلاین خلافی دچار مشکل شود. سایت راهور یک راه‌حل در دسترس است اما بهترین راه نیست!

پرداخت خلافی خودرو با اپلیکیشن؛ کارآمد‌ترین راه!

اگر تا به حال روش‌های متعدد دریافت خلافی خودرو را امتحان کرده و به دنبال راهی ساده و البته رایگان برای پرداخت آن‌ها هستید، حتما در مورد اپلیکیشن‌های استعلام خلافی خودرو شنیده‌اید. در اینترنت برنامه‌های مختلفی با این موضوع وجود دارند؛ اما بسیاری از آن‌ها برای انجام خدمات نیازمند به پرداخت حق اشتراک هستند و برخی دیگر، پشتیبانی قابل اطمینانی ندارند. در بین اپلیکیشن‌های استعلام خلافی خودرو و پرداخت جریمه، آیتول بهترین انتخاب است. با آیتول در عرض چند ثانیه می‌توانید خلافی خودرو را استعلام کرده و نسبت به پرداخت آن به صورت فوری اقدام کنید. در این فرآیند به جزء پرداخت خلافی، هزینه‌ی دیگری از راننده دریافت نمی‌شود. برای استفاده از این خدمات کافی است به سایت رسمی آیتول مراجعه کرده یا برنامه آیتول را دانلود کنید. سپس به قسمت استعلام و پرداخت خلافی خودرو رفته و شماره پلاک و شماره موبایل خود را وارد کنید. بعد از انجام این کار تنها در چند ثانیه، به لیست ریز خلافی‌ها دسترسی داشته و می‌توانید آن‌ها را در صورت تمایل، پرداخت و صفر کنید.

بهترین مرکز خدمات تخصصی و تعمیراتی خودرو، در جیب شما!

البته اپلیکیشن و سایت آیتول، محدود به خدمت استعلام خلافی خودرو نیست و خدمات گسترده‌تری در زمینه خودرو به شما ارائه می‌کند. شما با نصب آیتول، دسترسی 24 ساعته و بدون تعطیلات به بهترین مرکز خدمات تخصصی و تعمیراتی خودرو خواهید داشت.

خدمات آیتول محدود به خلافی خودرو نیست. در آیتول خدمات متنوعی مثل دریافت نوبت تعویض پلاک، پرداخت عوارض اتومبیل و خرید بیمه شخص ثالث از بهترین شرکت‌ها را به صورت یکجا در دسترس شما است.

یکی از خدمات جدید و منحصربه‌فرد آیتول امکان رزور معاینه فنی است. این خدمت صرفاً برای شهر تهران در دسترس است. بنابراین اگر تهرانی هستید و می‌خواهید نوبت معاینه فنی خود را رزور کنید، می‌توانید همین حالا به صفحه نوبت دهی معاینه فنی مراجعه کنید.

به دنبال تعمیرکار و تعمیرگاهی مطمئن برای استفاده از خدمات تعمیر ماشین در محل هستید؟ آیتول بهترین گزینه برای شما است. اگر برای بردن ماشین به تعمیرگاه، وقت کافی ندارید می‌توانید از خدمات تعمیر خودرو در محل آیتول استفاده کنید. برای اینکار کافیست درخواست خود برای سرویس و تعمیر خودرو در محل را در آیتول ثبت کنید، تا سفیر آیتول در زمان و مکانی که تایید کرده‌اید دستگاه را عیب یابی کند.

شما حتی می‌توانید سوالات حقوقی خود در خصوص پرونده‌های قضایی، تصادفات و... را با مشاوران حقوقی آیتول مطرح و در کمترین زمان پاسخ خود را دریافت کنید.

حالا دیگر به پاسخ پرسش خلافی خودرو را چطور از اینترنت مشاهده و پرداخت کنیم رسیده‌اید و می‌دانید آیتول بهترین روش برای دریافت ریز خلافی خودرو و پرداخت آن است. پس با نصب آیتول و استفاده از خدمات آن، به موقع برای پرداخت خلافی‌، سرویس و تعمیر خودرو و حتی تعویض روغن اقدام کنید. برای نصب آیتول کافی ‌است به سایت رسمی این اپلکیشن، مایکت یا بازار مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۷ شهریور ۱۴۰۰

    متاسفانه اپ اندرویدش روی گوشی های هوآوی جدید کار نمیکنه. روی چنتا گوشی تست کردم

مطالب پیشنهادی