ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مهم‌ترین فاکتورهایی که سود واردات از چین را تضمین می‌کنند

امروزه واردات از چین به یکی از راه‌های محبوب برای کسب درآمد تبدیل شده است. بسیاری از افراد در ایران مایل‌اند که از طریق تأمین‌کنندگان چینی کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کرده و به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه واردات از چین به یکی از راه‌های محبوب برای کسب درآمد تبدیل شده است. بسیاری از افراد در ایران مایل‌اند که از طریق تأمین‌کنندگان چینی کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کرده و به فروش برسانند تا از این طریق سود قابل توجهی را به دست ‌آورند.

 البته این کار سختی‌ها و پیچیدگی‌هایی دارد که با درک قوی نسبت به واردات می‌توان این مسیر را به‌آسانی پشت سر گذاشته و سود بیشتری نیز کسب کرد. شرکت‌های بازرگانی نقش مهمی در واردات کالا از چین ایفا می‌کنند. درواقع این شرکت‌ها به‌واسطه تجربه خود می‌دانند که این تجارت باید به چه شکل انجام شده تا سود بیشتری حاصل واردکنندگان شود.

فاکتورهایی که برای واردات از چین باید در نظر بگیرید

برای واردات از چین رعایت یک سری فاکتور‌ها الزامی است. در واقع رعایت این فاکتورها باعث می‌شود تا تجارت ریسک کمتری داشته و سود بیشتری نیز نصیب شما کند. زیرا عدم آگاهی نسبت به این عوامل باعث می‌شود تا مسیر تجارت به‌درستی طی نشده و مشکلاتی به وجود بیاید.

شرکت بازرگانی وانیکس این شرایط را برای واردکنندگان ایجاد می‌کند تا بتوانند با اطمینان خاطر از چین کالا وارد کرده و سود زیادی را به دست آورند.

برای واردات از چین با وانیکس کلیک کنید.

انتخاب محصول مناسب

برای یک تجارت سودآور باید کالای مناسبی انتخاب شود. به عبارت دیگر شما باید به دنبال محصولی باشید که حداکثر سودآوری را برای شما داشته باشد. برای انتخاب محصول مناسب شما باید دو فاکتور بازار و بودجه خود را در نظر بگیرید. عوامل زیادی بر هزینه‌های واردات کالاها تأثیرگذار است. مثلاً هزینه‌های حمل کالا از چین جزو این عوامل است. برخی دیگر از این هزینه‌ها شامل، هزینه انبار، بسته‌بندی، گمرک و عوامل دیگری می‌شود.

همان‌طور که گفته شد بازار نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای انتخاب محصول است. منظور از بازار در واردات این است که باید به سراغ کالاهایی بروید که در بازار تقاضای فراوان داشته باشند، این باعث می‌شود که فروش افزایش‌یافته و سود بیشتری به ارمغان بیاورد. شرکت وانیکس سودآورترین کالاها برای واردات از چین را به شما معرفی خواهد کرد.

کالاها با نقاط قوت

داشتن یک نقطه مثبت قابل توجه کمک می‌کند تا تجارت شما سود بیشتری را به ارمغان بیاورد. به عبارت دیگر، واردات کالاهایی که ویژگی‌های قابل توجهی دارند، بیشتر مورد تقاضا قرار می‌گیرند. این ویژگی مثبت می‌تواند یک رنگ خاص در محصول، طرح، جنس یا بسیاری دیگر از ویژگی‌ها باشد.

یکی از موارد مهمی که در خرید کالا از چین وجود دارد، ایمنی محصولات است. واردکنندگان مسئول صفر تا صد کیفیت محصولات هستند. درصورتی‌که فرد خریدار پس از استفاده از محصول آسیبی ببیند، مسئولیت آن با شخص واردکننده است. برای جلوگیری از چنین وقایعی لازم است تا ایمنی محصولات قبل از واردات بررسی شود.

پیداکردن تأمین‌کننده 

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در تجارت سودآور، انتخاب تأمین‌کننده است. در کشور چین تأمین‌کنندگان زیادی وجود دارد که به عرضه کالا با قیمت‌ها و کیفیت متفاوت می‌پردازند. البته شما باید این نکته را هم در نظر بگیرید که تأمین‌کننده باید به تعهدات خود پایبند باشد زیرا احتمال کلاهبرداری از طرف افرادی که خود را به‌عنوان فروشنده کالا معرفی می‌کنند زیاد است. 

شما می‌توانید تأمین‌کنندگان کالا را از طریق سایت‌هایی مثل علی بابا پیدا کنید. یکی دیگر از راه‌ها برای یافتن تأمین‌کننده مناسب، نمایشگاه‌های تجاری هستند. نمایشگاه‌های مهمی مثل کانتون گوانگژو، شانگهای و نمایشگاه  Yiwu در ژجیانگ وجود دارند.

راه دیگر برای یافتن تأمین‌کننده، شرکت‌های بازرگانی است. نمایندگان شرکت وانیکس با تجربه و تحقیقات خود بهترین کارخانه‌های معتبر و شرکت‌های نمایندگی را پیدا کرده و به شما معرفی می‌کنند و از این جهت میزان خطر و کلاهبرداری را به صفر می‌رسد. همچنین این باعث می‌شود تا در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی شده و بهترین کالا باکیفیت مناسب خریداری شود.

بررسی نمونه محصول 

 حداقل از دو تأمین‌کننده‌‌ای که انتخاب کرده‌اید، نمونه محصول بگیرید. نمونه محصول به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین کالا را انتخاب کنید. در واقع شما با دیدن نمونه می‌توانید یک کالای با کیفیت و ایمن تهیه کرده و وارد کشور کنید. همان‌طور که گفته شد، در کشور چین کالاهای مختلفی با کیفیت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. یعنی کالاها درجه‌بندی کیفی دارند و اگر شما بتوانید یک کالا با درجه کیفی بالا و قیمت مناسب تهیه کنید قطعاً تجارت سودآورتری خواهید داشت.

دریافت نمونه از تأمین‌کننده این امکان را به شما می‌دهد تا به طور دقیق نسبت به ظاهر کالا، عملکرد آن، بسته‌بندی، ابعاد و کیفیت اطلاعات کافی به دست بیاورید. همچنین شما در این میان می‌توانید از افراد متخصص  کمک بگیرید تا بهترین کالا را برای واردات برگزینید.

مذاکره با تأمین‌کننده

 شرایط خود را به تأمین‌کننده اطلاع دهید و از شرایط آنها نیز باخبر شوید. در واقع هنگام خرید کالا شما باید از صورت‌حساب مواد و مشخصات محصول خود مطمئن باشید. همچنین سعی کنید که از طریق سایت، اطلاعاتی در مورد آدرس کارخانه به دست آورید تا متوجه موارد مورد نیاز شوید مثل اینکه محصول شما چگونه تولید می‌شود. 

در این زمینه نیز شرکت وانیکس مشاوره‌هایی تخصصی به شما ارائه می‌دهد که سبب می‌شود تا تأمین‌کننده مناسب را برای مذاکره پیدا کرده و شرایط و سفارش شما به‌درستی ثبت شود. آگاهی از حداقل سفارش‌ها یا MOQ نیز مهم است. هدف از تعیین حداقل سفارش‌ها این است که تولیدکنندگان سود بیشتری به دست آورده و تجارت برای آنها مقرون‌به‌صرفه باشد.

 این مقدار در بسیاری از کارخانه‌های تولیدی کشورهای دیگر سطح بالایی دارد. مزیت مهمی که بسیاری از تأمین‌کنندگان چینی دارند این است که سطح حداقل فروش آنها نسبت به تأمین‌کنندگان کشور‌های دیگر کمتر است. این یک فرصت فوق‌العاده برای کسب‌وکارهای کوچک با سرمایه کم را به وجود می‌آورد.

روش ارزان و مطمئن برای حمل کالا از چین

یکی از مهم‌ترین بخش‌های واردات از چین، حمل کالاها به کشور است. در واقع شما برای حمل کالا از چین با گزینه‌های متفاوتی مثل حمل‌ونقل‌ ریلی، دریایی، زمینی و هوایی روبه‌رو هستید که هر کدام از این روش‌ها مزایای خاص خود را دارند. مثلاً روش هوایی باعث می‌شود تا وقت کمتری برای حمل کالاها از چین صرف شود. 

برای حمل کالا از چین با وانیکس کلیک کنید.

اگر عجله‌ای برای ورود کالا به کشور ندارید می‌توانید از راه‌های زمینی، ریلی و دریایی استفاده کنید. این روش‌ها هزینه کمتری نسبت به روش هوایی دارند. همچنین در روش دریایی شما می‌توانید کالاهایی با حجم بالا، وارد کشور کنید. البته برای استفاده از این روش لازم است تا با FOB آشنایی لازم داشته باشید. 

طبق FOB، شرایط انتقال تعهدات، هزینه‌ها و خطرات مربوط به تحویل کالا از فروشنده به خریدار مشخص می‌شود. در روش حمل زمینی که یک روش ارزان است، مسیر حمل کالاها از کشورهایی چون افغانستان و پاکستان می‌گذرد. برای استفاده از این روش‌ها بهتر است که با صرف هزینه کمتر و از طریق شرکت وانیکس اقدام کنید.

خرید از علی بابا چه محدودیت‌هایی دارد؟

سایت علی بابا یکی از روش‌های خرید آنلاین کالا از چین است. درواقع این سایت امکان خرید عمده از چین را فراهم می‌کند. تأمین‌کنندگان زیادی در این سایت هستند که شما می‌توانید متناسب با نیازتان آن‌ها را پیدا کرده و ارتباط برقرار کنید.

برای خرید از علی بابا با وانیکس کلیک کنید.

محدودیتی که در خرید از علی بابا وجود دارد، عدم ثبت شماره‌های ایرانی در این سایت است؛ بنابراین لازم است تا از طریق شماره‌های خارجی اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی