ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فعالیت تاکسی اینترنتی ماکسیم در چند شهر ایران آغاز شد

تاکسی اینترنتی ماکسیم که اصالتی روسی دارد امروز خبر می‌دهد که فعالیت‌ خود را رسماً در چند شهر ایران کلید زده و به زودی می‌خواهد تمام کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد. آنطور ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۹

تاکسی اینترنتی ماکسیم که اصالتی روسی دارد امروز خبر می‌دهد که فعالیت‌ خود را رسماً در چند شهر ایران کلید زده و به زودی می‌خواهد تمام کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.

آنطور که تاکسی اینترنتی روسی گزارش می‌دهد، هم‌اکنون پوشش خود را برای شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، بندرعباس، قم و مشهد آغاز کرده و به دنبال فعالیت‌ در تمام استان‌های کشور است. «حمید بذرگر»، مدیر عامل ماکسیم ایران نیز در ابتدای آبان ماه در گفتگو با دیجیاتو یکی از تمایزهای این سرویس را فعال شدن آن در سراسر ایران نسبت به سایر سامانه‌های تاکسی آنلاین عنوان کرده بود.

اکنون نیز مدیر روابط عمومی ماکسیم به دیجیاتو می‌گوید که این سامانه به دنبال توسعه متوازن در تمام شهرهای بزرگ ایران است: «هدف ماکسیم ارایه خدمات مقرون به صرفه و با کیفیت به شهروندان ایرانی در همه نقاط کشور است و مدل توسعه خود را بر اساس این روند در همه شهرهای بزرگ و کوچک دنبال می‌کند.»

تاکسی اینترنتی روسی که اولین بازیگر خارجی این حوزه در کشورمان است و به نظر می‌رسد فعالیتش را با جدیت دنبال می‌کند، خبر می‌دهد که مشغول «بهبود نقشه و کیفیت خدمات رسانی» است. این شرکت همچنین تمایز خود را با دیگر سرویس‌های ایرانی که اکنون فعالند، در انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت‌ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان عنوان می‌کند.

حمید بذرگر، مدیرعامل ماکسیم ایران.

بذرگر، مدیرعامل ماکسیم ایران پیشتر به دیجیاتو گفته بود هدف ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵۰۰ نفر را در ایران دنبال می‌کند و این شرکت می‌خواهد بزرگترین مرکز تماس را در کشور ایجاد کند. ماکسیم هم‌اکنون خبر می‌دهد که همچنان به دنبال این ایده است و می‌خواهد قابلیت سفارش تلفنی را هم در کنار سفارش تاکسی از طریق اپلیکیشن، در اختیار کاربران قرار دهد.

ماکسیم اگرچه در زمانی به ایران رسیده که بیشتر مشکلات اصلی قانونی برای فعالیت‌ اینگونه شرکت‌ها قبلاً با تلاش‌های اسنپ و تپسی حل شده، اما رقابت سختی هم در انتظارش خواهد بود. اسنپ اکنون به شکل روزانه یک میلیون درخواست سفر دارد و در ۱۶ شهر فعال است در حالی که تپسی هم در ۱۰ شهر فعالیت می‌کند. هرچند گسترش سریع فعالیت در شهرهای کوچک‌تری که این دو بازیگر اصلی ایرانی در آنها حضور ندارند، شاید بتواند شانسی برای ماکسیم به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

    خودشون مجوز میدان بعد میان میگن از تولید ملی حمایت کنید. خوب وقتی خودمان بومیشو داریم چه نیازی به یک شرکت خارجی است. به یه عده ای شغل میدم و شغل یه عده ای دیگر رو میگیرن.

  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    محیط کاربری برنامه مزخرفه! اومدن فقط فونت فارسی بهش اضافه کردن و به‌ خودشون زحمت ندادن واسه کاربرای فارسی بهینه‌ش کنن...
    اینم به‌ همون آژانسی و دَش و سایر خزعبلات دچار میشه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی