ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پنل نمایشگر آیفون 9 مدل ۶ اینچی
تکنولوژی

شاید نمایشگر ۶ اینچی آیفون 9 از نوع محکم تری از LCD با یک لایه سنسور اضافی باشد

پیش از این شنیده بودیم که اپل قصد دارد در سال جاری یک آیفون جدید را با نمایشگر ۶.۱ اینچی و قیمت ارزان تر راهی بازار کند و در همین راستا احتمالاً قابلیت لمس سه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

پیش از این شنیده بودیم که اپل قصد دارد در سال جاری یک آیفون جدید را با نمایشگر ۶.۱ اینچی و قیمت ارزان تر راهی بازار کند و در همین راستا احتمالاً قابلیت لمس سه بعدی را از نمایشگر آن حذف خواهد کرد. حال مینگ چی کو تحلیلگر مشهور مدعی شده که روی نمایشگر بزرگ این آیفون یک لایه اضافه از سنسوری مرموز قرار خواهد گرفت که قیمت تمام شده محصول نهایی را افزایش خواهد داد.

هنوز مشخص نیست که این لایه اضافی دقیقاً قرار است چه قابلیتی را برای نسخه جدید آیفون 9 اپل به ارمغان بیاورد، اما احتمال دارد به کمک لایه مورد بحث جایگزینی ارزان قیمت برای فناوری 3D Touch ارائه شود.

تحلیلگر تایوانی معتقد است که سرانجام اپل قصد دارد تا در تولید آیفون های امسال از فناوری «سنسور روی شیشه» (CGS) استفاده و آن را جایگزین روش فعلی موسوم به in-cell نماید. به لطف این تغییر پنل نمایشگر با هزینه ای کمتر به تولید خواهد رسید و مقاومت آن نیز افزایش می یابد، گرچه ضخامت آن نسبت به قبل کمی بیشتر خواهد شد.

طبق شنیده ها افزوده شدن شدن لایه جدید به این ترکیب قیمت نهایی صفحه نمایش را تا حدود ۱۵ درصد افزایش خواهد داد، اما ظاهراً اپل برای فراهم نمودن قابلیت مورد نظرش به آیفون های نسل بعد به این افزایش قیمت رضایت داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • armanbabai
    armanbabai | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    به جرات میتونم بگم بهترین صفحه نمایش از لحاظ تکنولوژی هواوی هست که رو گوشیاش داره استفاده میکنه از این صفحه نمایشش
    برای مثال P20 pro:
    هواوی با وجود ابعاد ۶.۱ اینچی پی 20 پرو به جای صفحه نمایش QHD که بین پرچمداران مرسوم هست از رزولوشن +FHD استفاده کرده. هواوی اعلام کرده به دلیل مصرف باتری پایین تر این رقم را انتخاب کرده که اینجا هم باز از عدم تقلید از رقبا رو اثبات میکنه و طراحی هوشمندانه اش رو تایید میکنه
    رزولوشن این گوشی موجب شده هر اینچ از صفحه نمایش دستگاه ۴۰۸ پیکسل داشته باشه
    با همه این تفاسیر و در مجموع میشه گفت میزان جزئیات و کیفیت تصویر در پی 20 پرو عالیه و هیچ کمبودی توش دیده نمیشه.
    حداکثر روشنایی صفحه نمایش دستگاه نیز به ۵۸۲ نیت میرسه که از پرچمداران هم رده مثل آیفون 10 و گلکسی اس 9 پلاس فاصله گرفته و بالاتره، در نتیجه کار کردن با دستگاه زیر تابش مستقیم نور خورشید به راحتی امکان پذیر هست.
    تنظیمات خاصی هم تو رزولوشن این صفحه نمایش میشه به صورت دستی انجام داد
    گزینه اول Natural tone نام هست که شبیه True Tone در آیفون یا آیپد عمل میکنه ولی خیلی کاملتره.
    وقتی این حالت فعال باشه، دستگاه تلاش میکنه دمای رنگ های صفحه نمایش رو بر اساس نور محیط تنظیم کنه مثل کاغذ که در هر شرایطی به اون نگاه کنید، رنگ هایی با دمای یکسان نمایش میده.
    مورد بعدی هم امکان نمایش ساعت، تقویم و درصد باتری روی نمایشگر-همیشه-روشن دستگاه هست.

مطالب پیشنهادی