ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپ استور اختصاصی
تکنولوژی

اپل واچ با اپ استور اختصاصی از بند آیفون رها شد

اپل واچ با تکیه بر  اپ استور اختصاصی از این به بعد استقلال بیشتری از آیفون پیدا می کند. کمپانی کوپرتینویی در کنفرانس توسعه دهندگان از ارائه مارکت اپ اختصاصی برای ساعت های هوشمند خود ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۲:۳۹

اپل واچ با تکیه بر  اپ استور اختصاصی از این به بعد استقلال بیشتری از آیفون پیدا می کند.

کمپانی کوپرتینویی در کنفرانس توسعه دهندگان از ارائه مارکت اپ اختصاصی برای ساعت های هوشمند خود خبر داد. این قابلیت که در watchOS 6 ارائه شده، به کاربر اجازه می دهد بدون نیاز به آیفون روی اپل واچ خود برنامه مورد نظر را جستجو یا نصب کنند.

این فروشگاه مثل مارکت اصلی اپل شامل توصیف اپلیکیشن ها، اسکرین شات و رتبه بندی است. به گفته اپل اپ های watchOS بدون وابستگی به نسخه iOS امکان اجرا دارند. این قابلیت به توسعه دهندگان اجازه می دهد برای ساعت هوشمند برنامه های اختصاصی توسعه دهند.

اکوسیستم اپل واچ تاکنون آنطور که باید و شاید توسعه پیدا نکرده اما ارائه اپ استور اختصاصی و عدم وابستگی بین برنامه های آن با آیفون طبیعتا توسعه دهندگان را به ارائه برنامه ها و قابلیت های بیشتر ترغیب می کند. تا کنون کاربران اپل واچ ناچار به خرید آیفون هم بودند اما کاهش وابستگی بین این دو گجت به کاربران گوشی های اندرویدی هم شانس استفاده کامل از ساعت هوشمند اپل را می دهد. اپ استور اختصاصی

تا کنون کاربران بیشتر از ساعت برای ویژگی هایی نظیر هشدار، پاسخ به تماس ها و پیام ها و کنترل موزیک استفاده می کردند اما احتمالا در آینده نزدیک شاهد ارائه قابلیت های مرتبط به سلامتی خواهیم بود. هرچند برنامه Activity حالا شامل قابلیت ترندز است که پیشرفت در زمینه هایی نظیر آمادگی جسمانی قلبی را رهگیری می کند.

به لطف API استریم جدید که امروز معرفی شد، برنامه های مستقل اپل واچ می توانند شامل فید صوتی زده باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی