ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

به رنگ سادگی؛ بهترین بازی‌ های آرکید اندروید و iOS

احتمالا شما هم کمتر کسی را سراغ دارید که بازی‌هایی مثل انگری بردز یا فروت نینجا را روی گوشی‌اش نداشته و آن‌ها را تجربه نکرده باشد. این دسته در رده بازی‌های آرکید (Arcade) قرار می‌گیرند و ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۷ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۵

احتمالا شما هم کمتر کسی را سراغ دارید که بازی‌هایی مثل انگری بردز یا فروت نینجا را روی گوشی‌اش نداشته و آن‌ها را تجربه نکرده باشد. این دسته در رده بازی‌های آرکید (Arcade) قرار می‌گیرند و از آنجایی که در آن‌ها زمان بازی کوتاه، چالش‌های پیوسته و گیم‌پلی ساده مطرح است بنابراین می‌توانند نظر هر فردی که به دنبال سرگرم شدن است به سمت خود جلب کنند.

معمولا وقتی صحبت از بازی ساده و آرکید برای گوشی‌های همراه می‌شود، بازی‌های استودیوی کچ اپ (Ketchapp) اولین نام‌هایی هستند که به ذهن می‌رسند. تقریبا تمام بازی‌های این استودیو از فرمول «کنترل ساده+روند چالش برانگیز» پیروی می‌کنند و همین مسئله به تنهایی کافیست تا بتوان عناوین آن‌ها را جزو بهترین‌های آرکید به حساب آورد.

اما بازی‌های آرکید تنها به عناوین ساخته شده توسط این استودیوی فرانسوی خلاصه نمی‌شود و نام‌های زیادی در این سبک هستند که قطعا ارزش تجربه و وقت گذاشتن دارند. در این مطلب به سراغ بازی‌های آرکید رفته‌ایم که توسط کچ اپ ساخته نشدند. بازی‌هایی که بعضا از محبوبترین‌های گوشی هستند و به خاطر کیفیت بالای خود، کسانی را که به دنبال عناوین ساده هستند تا مدت‌ها سرگرم نگه می‌دارند. بنابراین اگر شما هم به دنبال لیستی از بازی‌های ساده و آرکید می‌گردید مطلب پیش‌رو از دست ندهید.

به‌روزرسانی: [این مطلب در تاریخ 17 دی 99 به روز رسانی شده است]

Duet

  • بازی آفلاین است.

Duet یک بازی آرکید جذاب و سرگرم‌کننده است که در آن همزمان دو توپ را کنترل می‌کنید تا موانعی که از بالای صفحه به سمت آن‌ها حرکت می‌کنند را پشت سر بگذارند. این دو توپ آبی و قرمز روی محیط یک محور دایره‌ای قرار دارند و در واقع باید با چرخش این محور، از اشکال گوناگونی که بر سر راهشان قرار می‌گیرند عبور کنند. در نسخه رایگان بازی یک مد کمپین، اچیومنت‌های مختلف و چند امکان دیگر برای شما در نظر گرفته شده است. Duet یکی از بهترین بازی‌های آرکید موبایل است و اگر به دنبال چالش هستید تجربه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Duet

Duet

سازنده: Kumobius قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 53/87.8 مگابایت زبان:

PPKP

  • بازی آفلاین است.

PPKP یکی از بازی‌های اکشن-آرکید نسبتا جدید است که ما را به یاد بازی‌های قدیمی این سبک روی کنسول‌های خاطره‌انگیزمان می‌اندازد. البته سازندگان عمق بیشتری برای این بازی در نظر گرفته‌اند تا نظر گیمرهای سخت‌پسند این دوره را جلب کنند. بازی PPKP گرافیک دو بعدی دارد و باید تا می‌توانید حساب دشمنان سر راهتان را با مشت و لگد برسید. به جز آدم بدها این امکان را هم دارید که به اشیای محیط مثل ماشین‌ها هم ضربه بزنید. بازی از یک سیستم آپگرید، کنترل‌های ساده، پاور آپ‌ها و باس فایت هم پشتیبانی می‌کند. سرعت بالای بازی هم دقیقا همان چیزی است که از یک بازی آرکید خوب انتظار داریم.

PPKP

PPKP

سازنده: toshihiro_app قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 67/110.7 مگابایت زبان:

Sky Force Reloaded

  • بازی آفلاین است.

Sky Force Reloaded را می‌توانیم ادای دینی به بازی‌های کلاسیک شوتر با زاویه دید از بالا به حساب بیاوریم. خوبی بازی این است که تقریبا همه آن خاطرات را می‌توانید با گرافیک بهتر و البته مکانیزیم بهینه‌تر تجربه کنید. بازی یک کمپین مد دارد که ماموریت‌های فراوانی در آن گنجانده شده است. علاوه بر این ماموریت‌های فرعی کوچکتر، آپگریدهای مختلف و پاور آپ‌ها هم در بازی حضور دارند تا از روند تکراری شده آن بکاهند. مکانیزم گیم‌پلی به اندازه کافی ساده است و فقط باید با حرکت دادن انگشتتان روی نمایشگر، هواپیما را حرکت داده و به دشمنان شلیک کنید.

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded

سازنده: Infinite Dreams قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 664/متغیر مگابایت زبان:

Crossy Road

  • بازی آفلاین است.

فکر می‌کنم کمتر کسی پیدا می‌شود که با Crossy Road ناآشنا باشد. در بدترین حالت حتما این بازی آرکید بامزه را روی گوشی دوستان و آشنایان دیده‌اید. در Crossy Road باید یک کاراکتر را از جاده‌ها، ریل‌های راه‌آهن رودخانه‌ها و مناطق مختلف دیگر رد کنید. هرچه بیشتر کاراکترتان را به پیش ببرید امتیاز بیشتری می‌گیرید و هدف این است که زیر ماشین نروید، غرق نشوید و یا به هر صورت دیگر از له و لورده شدن ممانعت کنید. کاراکترهای زیادی در Crossy Road طراحی شده‌اند که می‌توانید بعد از آنلاک شدن با آن‌ها بازی کنید.

Crossy Road

Crossy Road

سازنده: HIPSTER WHALE قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 152/73 مگابایت زبان:

Fern Flower

  • بازی آفلاین است.

با اینکه بازی‌های آرکید ساده و جمع و جور هستند اما این دلیل نمی‌شود که از لحاظ هنری و زیبایی کم و کسری نسبت به بازی‌های پر زرق و برق و سنگین داشته باشند. Fern Flower یکی از همین بازی‌های زیبا و البته آرامش بخش است که از دل یک افسانه اسلاوی بیرون می‌آید. شما کنترل کاراکتری را بر عهده می‌گیرید که باید از یک کوه رازآلود بالا برود و گل‌های جادویی جمع کند. مکانیزم گیم‌پلی ساده است و باید برای بالا رفتن از کوه روی قسمتی که می‌خواهید بروید تپ کنید اما به هر حال کنترل کردن پرش‌ها قلقی دارد که بعد از کمی بازی کردن دستتان خواهد آمد.

Fern Flower

Fern Flower

سازنده: Macaque قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 69/144.1 مگابایت زبان:

Smash Hit

  • بازی آفلاین است

آن لحظه که توپ‌های فلزی را پرت می‌کنید و شیشه‌ها را می‌شکنید، همانجاست که Smash Hit تبدیل به یکی از آرامش‌بخش‌ترین بازی‌هایی می‌شود که تاکنون دیده‌اید. در این بازی رکوردی، هر وقت به اجسام شیشه‌ای رسیدید باید آن‌ها را بشکنید تا راه برای شخصیت اصلی باز شده و او به مسیرش ادامه بدهد. Smash Hit بازی خیلی ساده‌ای است اما به قدری خوب روی جزییات شکستن شیشه‌ها، تنوع محیط‌ها و پازل‌ها کار کرده که نه فقط حس یک بازی با کیفیت بلکه حس واقعی شکستن اجسام شیشه‌ای را به خوبی منتقل می‌کند.

Smash Hit

Smash Hit

سازنده: Mediocre قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 69.1 / 79 مگابایت زبان:

Wall Kickers

  • بازی آفلاین است

بازی‌های آرکید اگرچه یکی از ساده‌ترین مکانیزم‌های گیم پلی‌ و کنترل‌ را دارند اما بخش جذاب‌شان اینجاست که از دل همین سادگی‌ها یک تجربه چالش برانگیز بیرون می‌آورند. Wall Kickers از آن دسته عناوین آرکیدی است که این مسئله به خوبی در آن‌ دیده می‌شود. در این بازی ساده کنترل یک میمون را به عهده داشته و با ضربه روی صفحه، باید سعی کنید بین دیوار‌ها پریده و رکورد بزنید. اگر هم انگشت‌تان را نگه دارید او پرش بلندتری انجام می‌دهد.

Wall Kickers

Wall Kickers

سازنده: Kumobius قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 52.5 / 25 مگابایت زبان:

Angry Birds

بازی ساده

  • بازی آفلاین است

انگری بردز اینجا، انگری بردز آنجا، انگری بردز همه‌جا؛ هر چند پرندگان خشمگین این روزها نه محبوبیت گذشته را ندارند و نه به اندازه سال‌های قبل پرکار هستند اما روویو میراثی را از خودش به جا گذاشته که به خاطر کیفیت بالایش، در لیست‌های بهترین‌ها همیشه می‌توانیم بخشی از این میراث را ببینم. فکر کنم انگری بردز آن قدر شناخته شده است که نیازی نیست بازی را توضیح بدهم. فقط این نکته را اضافه کنم اگر به دنبال یک ماجراجویی جدیدتر با پرندگان خشمگین هستید، Angry Birds Evolution را از دست ندهید.

Angry Birds Rio

Angry Birds Rio

سازنده: Rovio قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 132.1 / 46.4 مگابایت زبان:

Fruit Ninja

  • بازی آفلاین است

فروت نینجا در دورانی که تلفن‌های هوشمند لمسی کم کم داشتند دنیای موبایل را تصرف می‌کردند با استفاده از پتانسیل‌های صفحات لمسی توانست یک تجربه متفاوت را به گوشی بیاورد. همین مسئله هم باعث شده تا بازی با تمام سادگی‌هایش، همچنان بعد از چندین سال لذت بخش باشد. قسمت جدید بازی با نام Fruit Ninja Fight چند وقتی است به صورت محدود منتشر شده و در اینجا دو بازیکن با یکدیگر مسابقه می‌دهند. هر کس میوه‌های بیشتری را نصف کند، می‌برد.

Fruit Ninja

Fruit Ninja

سازنده: Halfbrick قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 197 / 40.3 مگابایت زبان:

Dancing Line

  • بازی آفلاین است

چیزی که Dancing Line را به اثری ماندگار تبدیل کرده، نقش موسیقی در تار و پود گیم پلی است. در اینجا هر مرحله شخصیت اصلی مسیری را طی می‌کند و هر وقت که به یک مانعی رسید کافیست روی صفحه ضربه بزنید تا راهش را عوض کند. نکته اینجاست آهنگ‌ها به قدری با جریان بازی هماهنگ هستند که گاهی اوقات می‌توانید چشم‌تان را ببندید و بسته به نتی که نواخته می‌شود، واکنش نشان دهید.

Dancing Line

Dancing Line

سازنده: Cheetah Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 134 / 44.7 مگابایت زبان:

Vector 2

vector 2

  • بازی آفلاین است

استودیوی NEKKI با دو تا از بازی‌هایش بین بازیکن‌های موبایل شناخته می‌شود، یکی Shadow Fight و دیگری هم همین Vector که به اعتقاد بعضی‌ها بهترین بازی پارکور روی گوشی است. گیم پلی وکتور 2 مشابه گذشته بوده و دوباره با ترکیبی از حرکات پارکور و سبک رانر طرف هستید؛ شخصیت اصلی به صورت خودکار می‌دود و بسته به موقعیتی که در آن قرار دارید باید واکنش مناسبی نشان دهید.

Vector 2

Vector 2

سازنده: NEKKI قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 141 / 95 مگابایت زبان:

Rodeo Stampede

دانلود بازی ساده اندروید

  • بازی آفلاین است

مهمترین وظیفه بازی‌های ویدیویی چیست؟ سرگرمی و Rodeo Stampede به بهترین حالت ممکن توانسته به این هدف برسد. گیم پلی این بازی ساده به دو بخش تقسیم می‌شود. در قسمت ابتدایی که بی شباهت به عناوین رانر نیست، شخصیت اصلی باید با پرش روی حیوانات آن ها را رام کند. در بخش دوم هم کنترل یک باغ وحش را به عهده می‌گیرید و حالا حیواناتی که اهلی کرده‌اید را باید به آنجا اضافه کنید تا پول بیشتری به دست بیاورید.

Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari

Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari

سازنده: Yodo1 Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 110 / 63 مگابایت زبان:

Polyforge

Polyforge

  • بازی آفلاین است

کچ اپ با Knife Hit توجهات زیادی را به خود جلب کرد ولی اگر بپرسید که بهترین کلون ساخته شده از روی aa چیست، حداقل جواب من Polyforge خواهد بود. هر چند در اینجا نیز با همان المان‌های همیشگی رو‌به‌رو هستیم و هر مرحله باید با پیکانی که دارید به تمام وجه‌های اجسام ضربه بزنید ولی بازی به خاطر گرافیک زیبا و موسیقی دلنشینش یک تجربه اتمسفریک به بازیکن ها هدیه می‌دهد. همین مسئله هم باعث شده تا بازی ساده Polyforge نسبت به دیگر کلون های aa برتری داشته باشد.

Polyforge

Polyforge

سازنده: ImpactBlue Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 91.9 / 55 مگابایت زبان:

به‌روزرسانی 17 دی 99:

Fancade

  • بازی آفلاین است

بازی Fancade امسال جایزه‌ی بهترین بازی خلاقانه در گوگل‌پلی را از آن خود کرده و در حقیقت هم این عنوان برازنده‌ی آن است چون علاوه بر داشتن یک گیم‌پلی لذت‌بخش به شما اجازه می‌دهد بازی بسازید که چندان چیز متداولی نیست. در این پلتفرم می‌توانید مینی‌گیم‌های فراوانی را تجربه کنید و چیزی که می‌سازید را با بقیه‌ی بازیکنان به اشتراک بگذارید.

Fancade

Fancade

سازنده: Martin Magni قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 40 / 17 مگابایت زبان:

Zombie Derby: Pixel Survival

  • بازی آفلاین است

جدیدترین بازی از سری بازی‌های Zombie Derby با عنوان Pixel Survival منتشر شده که مثل همیشه شما را روی صندلی راننده می‌نشاند تا پدال گاز را تا ته فشار بدهید و از دست گله‌ی زامبی‌ها فرار کنید. البته تنها مشکل شما در این راه زامبی‌ها نیستند بلکه موانع دیگری هم روبرویتان وجود دارند که باید با مهارت از آن‌ها بگذرید تا برنده‌ی این مسابقه‌ی نفس‌گیر شوید.

Zombie Derby: Pixel Survival

Zombie Derby: Pixel Survival

سازنده: .HeroCraft Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 145 / 49 مگابایت زبان:

Roller Riot

  • بازی آنلاین است

چشم در برابر چشم! این چیزی است که در بازی Roller Riot اتفاق می‌افتد و شما را به جهان سایبورگ‌ها می‌برد تا کنترل شخصیتی به اسم CB را به دست بگیرید که در گذشته از دشمنانش ضربه خورده و حالا تصمیم دارد انتقام بگیرد. ضمنا می‌توانید بازی را با دوستان خود تجربه کنید و ببینید چه کسی سریع‌تر است و مهارت مبارزه‌ی بهتری دارد.

Roller Riot

Roller Riot

سازنده: MassDiGI قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 384 مگابایت زبان:

Sweet Meat Rush: Hell of a Runner

  • بازی آفلاین است

این بازی در نگاه اول مثل سایر بازی‌هایی است که کاراکتر تمام مدت مسیر را می‌دود اما وقتی کمی بیشتر در بحر بازی بروید متوجه می‌شوید که بازی چیزهای بیشتری در چنته دارد و با اضافه کردن کاراکتر‌های متنوع،‌ چالش‌های بسیار جالب و سناریوهای بی‌انتها دنیایی وسیع را خلق کرده که با به کار گرفتن طراحی کارتونی و طنزش، مرگ‌های پی در پی کاراکتر را از یادتان می‌برد.

Sweet Meat Rush: Hell of a Runner

Sweet Meat Rush: Hell of a Runner

سازنده: OneEyeAnt Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 44 مگابایت زبان:

Do Not Fall .io

  • بازی آفلاین است

بازی Fall Guys از سال گذشته تا حالا یکی از بازی‌های پرطرفدار در کامپیوترهای شخصی بوده، اما برای موبایل منتشر نشده و معلوم هم نیست که کی پا به موبایل بگذارد. ولی اگر از طرفدارهای این بازی هستید، Do Not Fall .io‏ را امتحان کنید. بازی Do Not Fall .io‏ دقیقا مشابه فال‌ گایز نیست اما شباهت‌های زیادی به آن دارد. کاراکترها روی صفحه‌ای قرار دارند که بخش‌هایی از آن سوراخ شده است. شما باید تلاش کنید که داخل این سوراخ‌ها نیفتید و به طبقات پایین‌تر سقوط نکنید چون بعضی وقت‌ها هیچ طبقه‌ی پایین‌تری وجود ندارد.

Do Not Fall .io

Do Not Fall .io

سازنده: AI Games FZ قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 173 / 39 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • aydin
    aydin | ۱۹ بهمن ۱۳۹۹

    عالی دستت درد نکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی