ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ویدیوی تبلیغاتی ویندوز ۱۱ ویژگی‌ها و طراحی این سیستم عامل را به نمایش می‌گذارد

کمتر از یک ماه دیگر ویندوز ۱۱ رسما منتشر می‌شود و مایکروسافت باید از این زمان برای تبلیغ هرچه بیشتر سیستم عاملش استفاده کند. به همین دلیل ردموندی‌ها اولین ویدیوی تبلیغاتی تلویزیونی این سیستم عامل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

کمتر از یک ماه دیگر ویندوز ۱۱ رسما منتشر می‌شود و مایکروسافت باید از این زمان برای تبلیغ هرچه بیشتر سیستم عاملش استفاده کند. به همین دلیل ردموندی‌ها اولین ویدیوی تبلیغاتی تلویزیونی این سیستم عامل را منتشر کرده‌اند که در آن ویژگی‌های جدید مایکروسافت استور، مایکروسافت تیمز و همچنین طراحی آن به چشم می‌خورند.

اینکه تنها در یک تبلیغ ۶۰ ثانیه‌ای بخواهید تمام ویژگی‌های جدید محصولتان را به مخاطب نشان دهید، کار ساده‌ای نیست اما مایکروسافت می‌داند چگونه این کار را انجام دهد. ردموندی‌ها رویکردی مشابه اولین تبلیغ ایکس باکس سری ایکس را در پیش گرفته‌اند. در تبلیغ ویندوز ۱۱، یک بازیگر از میان اپ‌ها عبور می‌کند و «ایکس باکس گیم پس» را انتخاب می‌کند که نتیجه‌اش، ظاهر شدن شخصیت «Master Chief» از مجموعه بازی محبوب «هیلو» (Halo) است.

در این ویدیو تصویر پس زمینه پیش فرض ویندوز ۱۱ به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین با تجربه کاربری مایکروسافت تیمز درون این سیستم عامل هم روبه‌رو می‌شویم. ردموندی‌ها در این ویدیوی تبلیغاتی بیش از اینکه روی ویژگی‌ها تمرکز داشته‌ باشند، می‌خواهند زیبایی سیستم عامل جدیدشان را نشان دهند.

مایکروسافت زمان زیادی را صرف بهبود طراحی ظاهری ویندوز ۱۱ کرده و هدفش ساده‌سازی هرچه بیشتر این سیستم عامل بوده. ردموندی‌ها عنوان «شما را به چیزی که دوست دارید، نزدیکتر می‌کند» را برای آن انتخاب کرده‌اند که می‌تواند به معنای رفع مشکلاتی باشد که تا به امروز در ویندوز تجربه کرده‌ایم.

ویندوز ۱۱ از تاریخ ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، هرچند در ابتدا یکی از ویژگی‌های مهمش یعنی پشتیبانی از اپ‌های اندرویدی در دسترس نخواهد بود. ویندوز 11 قابلیت‌های جدیدی دارد و همچنین از طراحی تازه‌ای بهره می‌برد، هرچند حداقل سیستم موردنیازش برای برخی کاربران دردسر ایجاد می‌کند. برای آشنایی کامل با سیستم عامل جدید ردموندی‌ها به این مقاله دیجیاتو مراجعه کنید.

مایکروسافت همچنین در تاریخ ۳۱ شهریور (۲۲ سپتامبر) مراسمی را برای رونمایی از جدیدترین محصولات سری سرفیس برگزار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی